انعقاد تفاهم نامه همکاری بین سازمان جهاددانشگاهی گیلان و اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان

۱۲ تیر ۱۴۰۲ | ۱۳:۱۹ کد : ۵۹۰۰۷ عمومی
تفاهم نامه همکاری علمی، پژوهشی و آموزشی بین حمیدرضا مسکنی رییس سازمان جهاددانشگاهی گیلان و سرخوش کرم زاده سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان منعقد شد.
انعقاد تفاهم نامه همکاری بین سازمان جهاددانشگاهی گیلان و اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی گیلان، در جلسه رییس سازمان جهاددانشگاهی گیلان و سرپرست  اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تفاهم نامه همکاری دوجانبه به منظور ایجاد و گسترش همکاری های علمی، پژوهشی و خدمات تخصصی منعقد شد.

رییس سازمان جهاددانشگاهی در این دیدار گفت: جهاددانشگاهی می تواند در حوزه بررسی و تحلیل مسائل مربوط به منابع طبیعی و ارائه راهکارهایی برای مدیریت بهینه این منابع مشارکت کند.

مسکنی با بیان این که جهاددانشگاهی یکی از دستگاه هایی است که به منظور توسعه و پیشرفت کشور در حوزه های علمی، فنی و فناوری رسالت های مهمی بر دوش دارد گفت: این نهاد با همکاری دانشگاه ها، مراکز پژوهشی و صنعت در ارتقای سطح دانش و فناوری، تولید دانش کاربردی، توسعه صنایع در بخش های مختلف اقتصادی، حل مشکلات اجتماعی و اقتصادی وارد میدان شده است و سنگر مهمی در انقلاب دارد.

وی افزود: سازمان جهاددانشگاهی گیلان می تواند در طراحی و پیاده سازی پروژه های مشترک آموزشی و ارتقای دانش و مهارت های کارکنان و کمک به تحقیقات و پژوهش های دانشگاهی در زمینه استفاده بهینه از منابع طبیعی و توسعه فناوری های جدید و کاربردی با اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همکاری نماید.


نظر شما :