مدیر پروژه زبان Eight جهاددانشگاهی خبر داد:

تهیه و تدوین ۱۲ کتاب در حوزه محتوای آموزشی زبان‌های خارجی

۱۰ تیر ۱۴۰۲ | ۱۲:۱۸ کد : ۵۸۸۸۵ آموزش و کارآفرینی
مدیر پروژه زبانEight جهاددانشگاهی با اشاره به روند پیشرفت پروژه تدوین محتوای آموزشی زبان‌های خارجی از تدوین ۱۲ کتاب آموزشی در این حوزه خبر داد.
تهیه و تدوین ۱۲ کتاب در حوزه محتوای آموزشی زبان‌های خارجی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، دکتر محمدصادق بیجندی مدیر پروژه زبان Eight  جهاددانشگاهی با اشاره به موضوع مهم پروژه تولید محتوای زبان‌های خارجی بیان کرد:‌ این پروژه پس از انجام مطالعات تطبیقی و بررسی های میدانی لازم، از سال 1394 بعنوان یک پروژه بین واحدی و با نگاه هم افزایی  و بهره مندی از تمامی ظرفیت های علمی و تخصصی جهاد دانشگاهی آغاز گردید. این پروژه با هدف تولید 16 جلد کتاب آموزش زبان انگلیسی با رعایت کلیه استاندارهای مربوط آغاز شد و در حال حاضر با افتخار اعلام می‌شود که با همت جهادی، خرد جمعی و همکاری و همراهی بین واحدهای سازمانی، تا کنون 12 جلد این مجموعه کتاب‌ها بر اساس استانداردهای اتحادیه اروپا آماده و پس از اخذ تاییدیه موسسه یورک انگلستان-بعنوان بزرگترین مجموعه تولید منابع آموزش زبان انگلیسی در دنیا – به بازار کتاب ایران و کشورهای منطقه ارائه شده است. 

دکتر بیجندی تاکید کرد: همانگونه که استحضار دارید در هر پروژه ای چهار اصل مهم مسئولیت‌پذیری، انصاف، احترام و صداقت وجود دارد. بر این اساس معتقدیم پروژهEight  یک گذشته، یک حال و یک آینده دارد. لذا لازم است ما از گذشته پروژه درس بگیریم و همه چیز را بدون تعارف دیده و فرصت‌ها و تهدیدهای پروژه را دقیق رصد و مدیریت کنیم. 

مدیر پروژه زبان Eight با اشاره به اقدامات مورد نیاز مدیریتی در این پروژه اظهار کرد: 10 حوزه مدیریتی برای تحقق درست این پروژه در نظر گرفته شده است که باید همه آن‌ها به خوبی پیاده سازی و اجرا شود. 

وی درباره وضعیت همکاری با بخش خصوصی در این پروژه اظهار داشت: تحقق کارهای بزرگ در کشور حضور موثر و جدی بخش خصوصی را می طلبد. تا کنون در تحقق این پروژه اقدامات و برنامه های خوبی در طی این مدت انجام شده است اما هنوز کافی نیست و امیدواریم بر اساس برنامه ریزی های انجام شده بتوانیم شاهد حضور موثر بخش خصوصی توانمند در این حوزه باشیم.  

وی در پایان اظهار امیدواری کرد: در آینده نزدیک اخبار خوبی در این خصوص خواهیم داشت.
 


نظر شما :