شرکت های دانش بنیان و فناور پارک علم و فناوری البرز جهاددانشگاهی در خدمت محرومیت زدایی

۰۷ تیر ۱۴۰۲ | ۱۳:۱۷ کد : ۵۸۸۱۵ تجاری سازی و اقتصاد دانش بنیان
شرکت های دانش بنیان و فناور پارک علم و فناوری البرز جهاددانشگاهی در خدمت محرومیت زدایی چهار شرکت دانش بنیان و فناور پارک علم و فناوری البرز جهاددانشگاهی در نمایشگاه آبادیران با رویکرد محرومیت زدایی از مناطق محروم کشور شرکت کردند.
شرکت های دانش بنیان و فناور پارک علم و فناوری البرز جهاددانشگاهی در خدمت محرومیت زدایی

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز، مهندس حسین بختیاری معاون فناوری پارک علم و فناوری البرز جهاددانشگاهی با اعلام این خبر گفت: در این نمایشگاه که با رویکرد محرومیت زدایی از مناطق محروم کشور برگزار شد بیش از ۱۰۰ شرکت خصوصی در زمینه های مختلف حضور داشتند که۴ شرکت از پارک علم و فناوری استان البرز حضور داشتند.

وی افزود: طی سه روز نمایشگاه، موسسات،شرکت ها و صندوق های حمایتی مختلف چون بنیاد علوی، صندوق امید ایران، بنیاد برکت، ستاد توسعه فناوری های نرم و صنایع خلاق، کمیته امداد امام خمینی(ره)، جمعیت امام رضائی ها و... از غرفه های شرکت ها و واحد های فناور پارک علم و فناوری البرز جهاددانشگاهی بازدید نمودند.

بختیاری افزود: شرکت های پارک علم و فناوری البرز جهاددانشگاهی در نخستین نمایشگاه آبادیران با هدف توسعه و گسترش محصولات و خدمات در مناطق محروم شرکت کردند.

وی تصریح کرد: نمایشگاه آبادیران درصدد است تا با استفاده از فناوری‌های به‌روز دانش‌بنیان در پنج حوزه مسکن و زیرساخت‌های توسعه روستایی، کشاورزی، دامپروری و شیلات، ماشین آلات کوچک مقیاس (جهت ایجاد اشتغال)، سلامت، بهداشت و توانبخشی و فناوری‌های آموزشی به رفع مشکلات مناطق محروم  بپردازد. این نمایشگاه از ۲۳ تا ۲۵ خرداد در محل مصلی تهران برگزار شد و چهار شرکت به نمایندگی از پارک علم و فناوری البرز به نمایش و ارائه آخرین دستاوردها و خدمات خود پرداختند.
گفتنی است پارک علم و فناوری البرز در حال حاضر بیش از ۱۱۰ شرکت دانش بنیان و فناور دارد که در زمینه ها و بخش های مختلف به رفع نیاز های داخلی و بین المللی کشورمان کمک می کنند.

کلید واژه ها: پارک علم و فناوری البرز


نظر شما :