سی و ششمین نشست «خبرگی » برگزار شد

۰۵ تیر ۱۴۰۲ | ۱۶:۵۱ کد : ۵۸۷۰۵ تجاری سازی و اقتصاد دانش بنیان
در ادامه سلسله‌ نشست‌های «خبرگی»، سی و ششمین نشست توسط پارک علم و فناوری البرز با همکاری و حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برگزار شد.
سی و ششمین نشست «خبرگی » برگزار شد

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری جهاددانشگاهی، در ادامه سلسله‌ نشست‌های «خبرگی»، سی و ششمین نشست توسط پارک علم و فناوری البرز با همکاری و حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برگزار شد.

مهندس همایون لطف‌آذر مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان مهندسی زمین آریا برنا (زر آب) در سخنانی در این نشست گفت:ما شرکت «زرآب» را در سال ۸۷ تاسیس کردیم و پیش از این تاریخ در حدود ۱۵ سال به فکر تاسیس این شرکت بودیم و جوانب مختلف آن را بررسی می‌کردیم و به دنبال آن بودیم تا راهکارهایی برای مشکلاتی که می‌دیدیم طراحی کنیم.
وی افزود: ما در دو حوزه متفاوت کار کردیم؛ یکی از این حوزه‌ها به سامانه‌‌ای در زمینه توزیع آب مربوط می‌شود که اختراع شرکت «زر‌آب» بوده و آن را در کشورهای ایران، چین، هند و آمریکا ثبت اختراع کردیم. این دستگاه آب را از فشار اتمسفری و بدون استفاده از پمپ وارد شبکه می‌کند. این کار تا پیش از این غیر ممکن به نظر می‌رسید که بشود بدون نیاز به پمپ آب را وارد شبکه فشار کرد.

لطف‌آذر اظهار کرد: ثروت یک شرکت دانش‌بنیان توانایی در حل مساله‌ای است که دیگران از فکر کردن به آن هم عاجزند.

مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان مهندسی زمین آریا برنا (زر آب) در پایان اظهار کرد: مشاوره در کار شرکت‌های دانش‌بنیان هزینه چندانی ندارد اما به شدت در عمیق کردن و گسترده ‌کردن فکر این شرکت‌ها موثر بوده و نتایج بسیار چشم‌گیری دارد.

کلید واژه ها: شرکت مدیرعامل شرکت شرکت دانش شرکت دانش بنیان بنیان دانش بنیان مدیرعامل شرکت دانش بنیان آب زر آب دانش


نظر شما :