برگزاری نشست مشترک پارک‌های علم و فناوری و سازمان تجاری سازی فناوری و اقتصاد دانش‌ بنیان جهاددانشگاهی

۰۵ تیر ۱۴۰۲ | ۱۶:۵۲ کد : ۵۸۷۰۴ تجاری سازی و اقتصاد دانش بنیان
جلسه همفکری پارک‌های علم و فناوری جهاددانشگاهی با سرپرست سازمان تجاری سازی فناوری و اقتصاد دانش‌ بنیان جهاددانشگاهی برگزار شد.
برگزاری نشست مشترک پارک‌های علم و فناوری و سازمان تجاری سازی فناوری و اقتصاد دانش‌ بنیان جهاددانشگاهی

به گزارش روابط عمومی سازمان تجاری سازی فناوری و اقتصاد دانش͏ بنیان،دکتر مسعود ابراهیمی سرپرست سازمان تجاری͏ سازی فناوری و اقتصاد دانش͏ بنیان جهاددانشگاهی، میزبان رؤسای سه پارک علم و فناوری جهاددانشگاهی در محل سازمان بود.

سرپرست سازمان تجاری͏ سازی فناوری و اقتصاد دانش͏ بنیان جهاددانشگاهی در این جلسه که با حضور به دکتر ایمانی خوشخو رئیس پارک ملی علوم و فناوری͏ های نرم و صنایع فرهنگی، مهندس عباسی رئیس پارک علم و فناوری البرز و دکتر آزادی رئیس پارک علم و فناوری کرمانشاه برگزار شد، به توضیح و تبیین سیاست͏ های ستفا پرداخت.

دکتر ابراهیمی ضمن برشمردن راهکارهای رویکرد اقتصادی در پارک͏ های علم و فناوری جهاددانشگاهی، بر استفاده از ظرفیت͏ های قانونی مندرج در اساسنامه، قانون جهش تولید دانش͏ بنیان و آیین͏ نامه اجرایی ماده ۴۷ قانون برنامه چهارم توسعه در این راستا تأکید کرد.

روسای پارک͏ های علم و فناوری نیز در این جلسه با بیان مسائل و موضوعات و پیشنهادات خود، آمادگی خود را برای همکاری و همراهی مؤثرتر با سازمان اعلام کردند.


نظر شما :