نشست مشترک رییس جهاددانشگاهی کردستان با دبیر کمیته مبارزه با مواد مخدر استان برگزار شد

۳۱ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۲:۴۵ کد : ۵۸۴۹۲ عمومی
نشست مشترک بین رییس جهاددانشگاهی استان کردستان و دبیر کمیته مبارزه با مواد مخدر استان برگزار شد.
نشست مشترک رییس جهاددانشگاهی کردستان با دبیر کمیته مبارزه با مواد مخدر استان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی کردستان: اکبر اسدی رییس جهاددانشگاهی کردستان در این نشست ضمن گرامیداشت این هفته، اظهار کرد: بحث اعتیاد یک مساله بسیار جدی است که باید با همه توان و بسیج نیروها و امکانات برای پیشگیری و کاهش این معضل تلاش کرد.

وی با بیان این که جهاددانشگاهی به عنوان یک نهاد انقلابی دانش بنیان، آماده همکاری در جهت کاهش این معضل اجتماعی است.

اسدی افزود: جهاددانشگاهی در حوزه فعالیت های فرهنگی، پژوهشی، آموزشی و اشتغال و کارآفرینی دارای تجارب ارزنده ای است و تا کنون توانسته است در این زمینه ها طرح ها و برنامه های متنوع و متعددی را اجرا کند.

رییس جهاددانشگاهی کردستان گفت: خبرگزاری های زیر مجموعه معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی با توجه به ظرفیت و تاثیر گذاری که دارد می تواند نقش مهمی در آگاه سازی اقشار مختلف جامعه در رستای پیشگیری در این زمینه داشته باشد.

وی به مرکز افکارسنجی ایسپا اشاره کرد و افزود: این مرکز با توجه به دارا بودن نیروهای متخصص می تواند با ارزیابی جامعه هدف و ارایه آمار دقیق نقش به سزایی در تصمیم گیری مدیران داشته باشد.

اسدی در پایان یادآور شد: در چند سال گذشته جهاددانشگاهی استان کردستان به صورت تخصصی در راستای ایجاد اشتغال و کارآفرینی طرح‌های خوبی را اجرا کرده که از این ظرفیت‌ها می توان در ایجاد اشتغال بهبود یافتگان و خانواده آنها بهره برد.

در ادامه نیز سلیم کریمی دبیر کمیته مبارزه با مواد مخدر استان، گفت: کمیته های مختلفی در ستاد مبارزه با مواد مخدر تشکیل شده است که همه آنها در راستای کاهش و پیشگیری مواد مخدر تلاش می کنند.

وی گفت: پیشگیری مهمترین عامل برای کاهش اعتیاد در جامعه است و بر همین اساس باید همه در تمام حوزه های فرهنگی، اجتماعی و اشتغال یاری گر هم باشیم.

کریمی افزود: ایجاد برنامه های خلاقانه می تواند تاثیر زیادی بر کاهش و پیشگیری اعتیاد داشته باشد که در این خصوص ستاد کمیته مبارزه با مواد مخدر برنامه های خوبی انجام داده است.

دبیر ستاد کمیته مبارزه با مواد مخدر استان در پایان یادآور شد: جهاددانشگاهی با توجه به ظرفیت و پتانسیلی که دارد می تواند در بحث انتشار اخبار و شعارهای تاثیر گذار در زمینه کاهش اعتیاد در کانال ها و سایت های دانشجویی نقش به سزایی داشته باشد.


نظر شما :