معاون فرهنگی جهاددانشگاهی تشریح کرد؛

چشم‌انداز فعالیت‌های فرهنگی این نهاد در گام دوم انقلاب

۱۶ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۰:۰۱ کد : ۵۸۴۳ فرهنگی
دکتر عیسی علیزاده ‌با اشاره به بیانیه مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب از برگزاری سلسله نشست‌هایی با حضور صاحب‌نظران به‌ منظور تبیین و برنامه‌ریزی نقش جهاد‌دانشگاهی در این راستا خبر داد.
چشم‌انداز فعالیت‌های فرهنگی این نهاد در گام دوم انقلاب

 

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی به نقل از ایکنا،دکترعیسی علیزاده در خصوص چشم‌انداز فعالیت‌های فرهنگی این نهاد انقلابی در گام دوم انقلاب با اشاره به بیانیه مقام معظم‌ رهبری گفت:‌ اساس فعالیت‌هایی که در حوزه فرهنگی داریم به این بیانیه بسیار نزدیک است.

 

عمده فعالیت‌های جهاددانشگاهی برای جوانان است

وی با یادآوری این نکته که خطاب بیانیه مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب به جوانان است و استفاده از کلیدواژه جوانان در جای جای این بیانیه دیده می‌شود، افزود: عمده فعالیت‌های جهاددانشگاهی نیز برای جوانان است. لذا این نهاد می‌تواند به خوبی از این بیانیه استفاده کند.

دکترعلیزاده اظهار کرد: وقتی بحث گام دوم مطرح است، یعنی باید از تجربیاتی که در گام اول برای شما به‌ وجود آمده است، استفاده کنید و این مسئله به معنای کنار گذاشتن یا غلط بودن گام اول نیست و این مسائل در حوزه فرهنگی جهاددانشگاهی هم وجود دارد.

 

تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف‌

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کشور با یادآوری سابقه ۳۹ ساله فعالیت این نهاد انقلابی گفت: باید بتوانیم بازنگری، آسیب‌شناسی و بازبینی فعالیت‌هایی را که طی ۳۹ سال گذشته داشته‌ایم، انجام دهیم و متناسب با این بیانیه‌، که اساس آن تقویت نقاط قوت و کنار گذاشتن نقاط ضعف است، برنامه‌ریزی کنیم.

 

اساس اولیه کاربردی کردن بیانیه گام دوم انقلاب

وی با بیان اینکه این مسئله در حوزه فعالیت‌های پژوهشی، کارآفرینی و فرهنگی هم می‌تواند انجام شود، گفت:‌ در این راستا درصدد هستیم یکسری نشست‌هایی با صاحبنظران داشته باشیم، زیرا اساس اولیه برای کاربردی کردن بیانیه گام دوم انقلاب، تبیین آن است.

دکترعلیزاده ادامه داد: به‌همین دلیل باید یکسری از افراد متخصص را در حوزه‌های مختلفی که جهاددانشگاهی مرتبط با آنهاست شناسایی کنیم و بعد با همفکری تمام دغدغه‌مندانی که در این حوزه‌ها حضور دارند، برای قسمت‌های مختلف جهاددانشگاهی برنامه‌ریزی کنیم.


نظر شما :