در دومین جلسه ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان مطرح شد

اختصاص بیش از ۳۰ میلیارد تومان تسهیلات به شرکت‌های دانش‌بنیان

۲۸ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۴:۴۴ کد : ۵۸۳۴۰ تجاری سازی و اقتصاد دانش بنیان
رییس پارک علم و فناوری البرز جهاددانشگاهی در دومین جلسه ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان از ارائه تسهیلات به شرکت‌های داش‌بنیان در سال۱۴۰۲ خبر داد.
اختصاص بیش از ۳۰ میلیارد تومان تسهیلات به شرکت‌های دانش‌بنیان

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز جهاددانشگاهی، مهدی عباسی در دومین نشست ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان استان البرز با اشاره به پیشرفت‌های حاصل شده در حوزه تسهیلات در پارک علم و فناوری البرز جهاددانشگاهی، گفت: یکی از مواردی که برای شرکت‌های دانش بنیان مطرح می‌شود بحث ارایه تسهیلات است.
وی افزود: خوشبختانه با پیگیری‌های صورت‌گرفته و نظر مثبت مسئولین کشوری پارک علم و فناوری البرز جهاددانشگاهی در کشور رتبه اول در میزان جذب شرکت بر اساس تبصره ۱۸ را به خود اختصاص داده و بیش از ۳۰ میلیارد تومان به این شرکت‌ها در سال ۱۴۰۲ اختصاص داده خواهد شد.
مهندس عباسی تصریح کرد: شرکت‌هایی که دارای فناوری‌های برتر باشند و بتوانند اشتغال‌زایی بیشتری داشته باشند در اولویت خواهند بود. شرکت‌ها می‌توانند با مراجعه حضوری و مجازی به پارک درخواست خود را ثبت کنند و ما نیز نسبت به ارایه خدمت‌ به آن‌ها تلاش خواهیم کرد.

کلید واژه ها: شرکت فناوری علم فناوری پارک علم فناوری فناوری البرز فناوری البرز جهاددانشگاهی البرز علم فناوری البرز پارک علم فناوری البرز البرز جهاددانشگاهی


نظر شما :