انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان جهاددانشگاهی تهران و جهاد دانشگاهی واحد مازندران

۲۸ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۴:۳۷ کد : ۵۸۳۳۸ عمومی
سازمان جهاددانشگاهی تهران و جهاددانشگاهی مازندران با هدف ایجاد و گسترش همکاری‌های پژوهشی و فن‌آوری، آموزشی، فرهنگی و تجاری‌سازی دانش‌فنی تفاهم‌نامه همکاری امضاء کردند.
انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان جهاددانشگاهی تهران و جهاد دانشگاهی واحد مازندران

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی تهران، انجام فعالیت‌های مطالعاتی، امکان‌سنجی پژوهشی و مدیریت پژوهش در زمینه‌های مورد توافق، بررسی و نیازسنجی پژوهش برای مسایل اولویت‌دار استان، برگزاری رویدادهای آموزشی، علمی و ترویجی ملی و بین‌المللی به‌صورت مشترک، همکاری در توسعه توانمندی‌های مدیران استانی در جهت اهداف برنامه توسعه، برگزاری همایش و پانل‌های علمی برای بررسی و ارزیابی مسایل و مشکلات کشور با هدف ارایه راهکارهای کاربردی و همکاری در طراحی برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت برای تربیت نیروی انسانی متخصص از موضوعات این تفاهم‌نامه است.

از دیگر موضوعات این تفاهم‌نامه می‌توان به کمک به رصد فرآیند توسعه استان‌ها، تولید محتواهای علمی، تخصصی و کاربردی در قالب فیلم و کلیپ، انتشار کتب و اسناد علمی و فرهنگی برای ارتقاء سطح آگاهی مدیران استانی و ایجاد راهکارهای ثبت تجربیات و دانش مدیران پیشکسوت دستگاه‌های اجرایی استان اشاره کرد.

بهره‌برداری از دانش‌فنی دو طرف برای تولید محصول، بازاریابی و فروش محصولات و خدمات، بازاریابی برای فعالیت‌ها و محصولات دو طرف، همکاری در ایجاد دانش فنی مشترک در راستای پاسخ به نیازهای استراتژیک کشور و همکاری در راستای توسعه فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی مشترک از دیگر موضوعات این تفاهم‌نامه است.

این تفاهم‌نامه که به امضای دکتر جواد پورکریمی سرپرست سازمان جهاددانشگاهی تهران و محمدرضا یوسفی‌مهر سرپرست جهاددانشگاهی مازندران رسید در 8 ماده تنظیم شده و به‌مدت 2 سال اعتبار دارد.


نظر شما :