معاون علمی و فناوری رییس جمهور:

جهاددانشگاهی مهمترین ساختار کشور برای جذب نخبگان است

۲۴ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۲:۵۰ کد : ۵۸۲۱۳ عمومی تاپ خبر
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور اظهار کرد: جهاددانشگاهی یکی از مهمترین ساختار جمهوری اسلامی است و اعتقاد محکم دارم این نهاد می تواند یکی از مهمترین ساختارها برای زیست بوم نوآوری برای جذب نخبگان باشد.
جهاددانشگاهی مهمترین ساختار کشور برای جذب نخبگان است

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، دکتر روح‌الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس جمهور گفت: جهاددانشگاهی یکی از مهمترین ساختار جمهوری اسلامی است و اعتقاد محکم دارم جهاددانشگاهی می تواند یکی از مهمترین ساختارها برای زیست بوم نوآوری برای جذب نخبگان باشد.

وی با تاکید بر این که حضور خود او در هیات امناء جهاددانشگاهی با هدف تقویت زیست بوم این نهاد در راستای جذب نخبگان در این ساختار است، یادآور شد: علاقمندی ما از ابتدا برای حضور در جهاددانشگاهی به این دلیل بود که این نهاد در مسیر جذب نخبگان حرکت کند.

عضو هیات امنای این نهاد با اشاره به اینکه ارتباط خوبی بین معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و مدیران جهاددانشگاهی وجود دارد، گفت: این ارتباط و تعامل با توجه به این است که مدیران جهاددانشگاهی به اهمیت موضوع پی برده‌اند و تلاش می کنند تا این نهاد به زیست بوم نخبگان تبدیل شود.

وی در گفتگو با بازارکار بر حمایت از جهاددانشگاهی تاکید کرد و گفت: از همه ظرفیت ها برای تبدیل این نهاد به زیست بوم نخبگان استفاده می کنیم.

کلید واژه ها: دکتر دهقانی فیروزآبادی


نظر شما :