انعقاد تفاهم نامه همکاری بین جهاددانشگاهی لرستان با استانداری لرستان

۲۲ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۰:۰۷ کد : ۵۸۰۹۰ آموزش و کارآفرینی
مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری لرستان در جلسه انعقاد تفاهم‌نامه همکاری آموزشی معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان و جهاد دانشگاهی استان گفت: جهاددانشگاهی استان از ظرفیت علمی خود برای افزایش توانمندی دهیاری‌ها استفاده کند.
انعقاد تفاهم نامه همکاری بین جهاددانشگاهی لرستان با استانداری لرستان

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی لرستان حمزه مویدی نژاد در جلسه انعقاد تفاهم‌نامه همکاری آموزشی معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان و جهاد دانشگاهی استان، اظهار کرد: در راستای افزایش ظرفیت‌ها و توانمندی‌های دو جانبه و به لحاظ اهمیت و ضرورت آموزش‌های موردنیاز در راستای توانمندسازی دهیاری‌های لرستان تفاهم‌نامه‌ای بین معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری و جهاد دانشگاهی امضا شد.

وی اضافه کرد: امروز با ابلاغ این تفاهم‌نامه از طرف اداره کل امور روستایی استانداری لرستان، فاز اول اجرای این تفاهم‌نامه آغاز شد.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری لرستان تاکید کرد: انتظار می‌رود جهاد دانشگاهی لرستان با ورود علمی و با استفاده از تمام ظرفیت‌های خود نسبت به توانمندسازی دهیاری‌ها اقدامی جهادی داشته باشد و شاهد افزایش توانمندی این قشر و متناسب با آن خروجی مناسب باشیم.

این مسئول ادامه داد: جهاد دانشگاهی لرستان اسما و ذاتا دارای ظرفیت‌های بسیار بالایی بوده که باید از آنها استفاده کرد.

مویدی نژاد گفت: همکاری‌های خوبی بین جهاد دانشگاهی لرستان و معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری در حال انجام بوده و اعتقاد و اعتماد به جهاد دانشگاهی وجود دارد.

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی لرستان


نظر شما :