برگزاری کارگاه آموزشی «راه‌های افزایش اعتماد به نفس در کودکان» در شیراز

۲۱ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۳:۱۵ کد : ۵۸۰۳۷ آموزش و کارآفرینی
 کارگاه آموزشی «راه‌های افزایش اعتماد به نفس در کودکان» به‌همت گروه علوم رفتاری و مرکز مشاوره روان‌شناسی معاونت پژوهشی جهاددانشگاهی فارس در شیراز برگزار خواهد شد.
برگزاری کارگاه آموزشی «راه‌های افزایش اعتماد به نفس در کودکان» در شیراز

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی فارس، کارگاه آموزشی «راه‌های افزایش اعتماد به نفس در کودکان» به‌همت گروه علوم رفتاری و مرکز مشاوره روان‌شناسی معاونت پژوهشی جهاددانشگاهی فارس در شیراز برگزار خواهد شد.

این کارگاه آموزشی با تدریس زهرا شاه نعمتی، یکی از مشاوران مرکز مشاوره روان‌شناسی معاونت پژوهشی جهاددانشگاهی فارس در تاریخ دوشنبه، 29 خردادماه از ساعت 10 صبح برگزار می‌شود.

در این کارگاه آموزشی مباحثی نظیر محافظت کودک از رفتارهای پرخطر در دوره نوجوانی (مانند مصرف مواد مخدر)، حفظ تعادل کودک، در برابر بحران‌های خانوادگی یا شخصی آینده، افزایش آگاهی والدین برای تقویت اعتماد به نفس کودکان به منظور شناسایی و ارزیابی نقاط قوت و ضعف خود به گونه‌ای واقع‌بینانه آموزش داده خواهد شد.

هزینه ثبت‌نام در این کارگاه آموزشی برای عموم مردم 50 هزار تومان اعلام شده است اما برای کارکنان جهاددانشگاهی فارس این کارگاه به صورت رایگان خواهد بود.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام می‌توانند به شماره‌های 32342612 و 09174747345 تماس حاصل کنند و یا به آدرس شیراز، بلوار زند، ابتدای خیابان شهید فقیهی (صورتگر)، جنب بانک صادرات، ساختمان پارک علوم و فناوری‌های نرم صنایع فرهنگی طبقه پنجم، سالن کارگاه‌های آموزشی مرکز مشاوره جهاددانشگاهی فارس مراجعه کنند.

 

 

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی فارس


نظر شما :