کارگاه آموزشی اصول و مبانی دیجیتال مارکتینگ در جهاددانشگاهی خراسان رضوی
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی، رسول مرداننیک افزود: این مرکز با توجه به نیاز مخاطبانی که تمایل دارند در یک دوره فشرده اصول دیجیتال مارکتینگ را آموزش ببیند اقدام به برگزاری کارگاه تخصصی به مدت 15 ساعت نموده است.
وی بیان کرد: ارتقاء سطح دانش، مهارت و خلاقیت در توسعه کسب و کار آنلاین شرکتها و توسعه اشتغال فردی از جمله اهداف این دوره آموزشی میباشد.
به گفته وی این دوره به فعالیتهایی در زمینه بازاریابی آنلاین (تبلیغات گوگل، شبکههای اجتماعی، ایمیل مارکتینگ، بازاریابی محتوا، بهینهسازی وب سایت) و بررسی عوامل موثر در موفقیت بازاریابی آنلاین (تحلیل وب سایت، بهینهسازی نرخ تبدیل سایت، انتخاب گزینه برتر) میپردازد که میتواند کسب و کارها را تحت تاثیر خود قرار دهد.
وی تاکید کرد: هدف از انجام دیجیتال مارکتینگ، هزینه کمتر، بازار هدفمند، امکان سنجش دقیق اثر بخشی و ارتباط دو طرفه با مشتریان می باشد.
مدیر مرکز آموزشهای تخصصی کوتاه مدت اندیشه جهاددانشگاهی خراسان رضوی تصریح کرد: این دوره از تاریخ 21 اسفند با حضور علاقهمندان، دانشجویان و جوانان جویای کار به صورت کاملا کاربردی و عملیاتی برگزار میگردد و نسل جدیدی از دانش بازاریابی و تبلیغات را به صاحبان کسب و کارها معرفی میکند.
مردان نیک با اشاره به اینکه مکان برگزاری این دوره بلوار اندیشه، اندیشه 83 ، مجتمع فرهنگی و آموزشی جهاد دانشگاهی خراسان رضوی است، بیان کرد: پس از اتمام 5 جلسه آموزش، هر دو هفته، یک جلسه آموزشی جهت کسب مهارت برگزار میشود و این روند تا پایان بهار 1398 ادامه دارد. دانشپذیرانی که در دوره کسب مهارت، استعداد و خلاقیت بالاتری داشته باشند، در پروژه تابستان دعوت به همکاری می شوند.
نظر شما :