رییس جهاددانشگاهی استان مرکزی:

رسالت جهاددانشگاهی انجام اقدامات منحصربفرد جهت رفع نیازهای کشور است

۰۶ خرداد ۱۴۰۲ | ۰۸:۳۳ کد : ۵۷۵۲۶ عمومی
مرادی با تشریح فعالیت های جهاددانشگاهی استان مرکزی اظهارکرد: از جمله هدف های جهاد دانشگاهی انجام کارهای منحصربفردی است که برطرف کننده نیاز ها و مشکلات کشور است.
رسالت جهاددانشگاهی انجام اقدامات منحصربفرد جهت رفع نیازهای کشور است

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ محسن مرادی رئیس جهاددانشگاهی استان مرکزی در نشست با  دبیران تشکل ها، انجمن ها  و کانون های پردیس زینب کبری(س) و پردیس  باهنر که در راستای آشنایی دانشجویان با ماموریت جهاددانشگاهی و نحوه همکاری دانشجویان با این نهاد انقلابی برگزار شد با بیان اینکه فضای فعالیت جهاددانشگاهی شامل معاونت های فرهنگی، آموزشی و پژوهش و فناوری است، گفت: حوزه معاونت فرهنگی دارای خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) و مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) است که از بزرگترین و معتبرترین مراکز افکارسنجی و به ویژه در موضوع انتخابات به شمار می رود.

وی در ادامه معرفی بخش فرهنگی، افزود: سازمان انتشارات جهاددانشگاهی با انتشار حدود ۸۰۰ عنوان کتاب و سازمان دانشجویان شامل مناظرات دانشجویی، دفاع از پایان نامه ها و مسابقه خلاصه کتاب در سه دقیقه از جمله موارد مربوط به این سازمان است.

 رئیس جهاددانشگاهی استان در ادامه، اظهارکرد: معاونت آموزشی شامل دو قسمت آموزش های بلندمدت و آموزش های کوتاه مدت است که دوره های مختلف مورد نیاز دانشجویان را بر اساس نیاز آنان برگزار می نماید.

مرادی با معرفی حوزه معاونت پژوهش و فناوری گفت: این معاونت به عنوان بزرگ‌ترین معاونت جهاددانشگاهی و به نام رویان(مرکز درمان ناباروری) شناخته شده که از افتخارات کشور است.

این مقام مسوول در پایان خاطرنشان کرد: از جمله هدف های جهاددانشگاهی انجام کارهای منحصر به فردی است که برطرف کننده نیاز ها و مشکلات کشور است.

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی استان مرکزی


نظر شما :