تغییر زمان برگزاری رویداد شتاب «هوش مصنوعی و فرصت‌های بازار»

۰۳ خرداد ۱۴۰۲ | ۰۹:۵۵ کد : ۵۷۴۴۷ آموزش و کارآفرینی
رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد از تغییر زمان برگزاری رویداد شتاب «هوش مصنوعی و فرصت‌های بازار» از ۴ به ۱۸ خرداد خبر داد.
تغییر زمان  برگزاری رویداد شتاب «هوش مصنوعی و فرصت‌های بازار»

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی، مهندس احمد افروغی با بیان این مطلب افزود: اگر چه استقبال بسیار خوبی تا این لحظه در دریافت ایده‌ها داشته‌ایم، اما درخواست غالب دانشجویان با توجه به امکان مشارکت آنان در همه گروه‌های آموزشی، تمدید زمان برگزاری رویداد را رقم زد و به تبع آن امکان تمدید فرصت ارسال ایده نیز فراهم شد که این زمان تا ۱۰ خرداد تمدید شده است و علاقمندان می‌توانند تا این بازه زمانی ایده‌های خود را ارسال نمایند.

وی با شاره به اینکه امیدواریم با فرصت ایجاد شده زمینه برای مشارکت دانشجویان علاقمند و خلاق فراهم گردد، تصریح کرد: : این رویداد در راستای تحقق شعار «گذر شکوفایی نخبگان ایران» با محور گروه‌های آموزشی علوم کامپیوتر و فناوری اطلاعات، ورزش و تربیت بدنی، هنر و امور فرهنگی و مدیریت و خدمات اجتماعی برگزار می‌شود.

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد به حمایت از ایده‌های برتر در قالب مشاوره و منتورینگ رایگان اشاره نمود و افزود: ایده‌های برتر به شورای پذیرش و سرمایه گذاری مرکز نوآوری و شتابدهی جهاددانشگاهی خراسان رضوی معرفی خواهند شد.

افروغی خاطرنشان کرد: علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن‌های ۰۵۱۳۱۹۹۷۲۴۷ و  ۰۵۱۳۱۹۹۷۲۹۳ تماس حاصل نمایند.

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی خراسان رضوی


نظر شما :