معاون آموزش جهاددانشگاهی کرمانشاه:

اولین و مجهزترین مرکز آموزش مهندسی شبکه در غرب کشور هستیم

۰۲ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۰:۱۲ کد : ۵۷۴۲۰ آموزش و کارآفرینی
معاون آموزش جهاددانشگاهی کرمانشاه با اشاره به آغاز ثبت نام دوره های جدید و تکمیلی مهندسی شبکه در این معاونت گفت: زیرساخت های آموزشی جهاددانشگاهی در حوزه آموزش شبکه در غرب کشور بی نظیر است.
اولین و مجهزترین مرکز آموزش مهندسی شبکه در غرب کشور هستیم

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه، مهدی عبدالمالکی با اعلام خبر فوق افزود: امروزه مهندسی شبکه به عنوان یکی از شاخص های مهم حوزه فناوری اطلاعات شناخته می‌شود و دانش شبکه به عنوان یک زمینه نوظهور دائماً در حال تحول است که معاونت آموزش جهاد دانشگاهی با درک این مهم، فعالیت خود را از سال 89  در حوزه شبکه آغاز و تاکنون با ارتقاء سطح دوره های آموزشی خود توانسته است قریب به ۳ هزار نفر را در حوزه تخصصی و تخصصی پیشرفته  شبکه آموزش دهد. 

وی ارایه آموزش های سناریو محور و متناسب با بازار را از مزیت های دپارتمان شبکه معاونت آموزش جهاد دانشگاهی عنوان کرد و افزود: لابراتوار مجهز آموزشی، بهره گیری از اساتید مجرب، برگزاری دوره های کمپ و ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه از مزیت های مهم این حوزه کاری در معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی است.

عبدالمالکی گفت: نزدیک  30 دوره تخصصی و فوق تخصصی در حوزه های سیسکو، مایکروسافت، میکروتیک، مجازی سازی ، هک و امنیت شبکه  و لینوکس در سه سطح، در معاونت آموزش جهاد دانشگاهی کرمانشاه در حال برگزاری است.

معاون آموزشی ضمن تاکید بر ضرورت آموزش فعالان حوزه فناوری اطلاعات با مهارت های مرتبط با شبکه، از آمادگی این معاونت در ارائه خدمات به حوزه های مختلف اداری و خصوصی در تجهیز به آموزش ‌های  به روز این حوزه تخصصی خبر داد.

عبدالمالکی در پایان با اشاره به افزایش روزافزون تعداد فراگیران معاونت آموزشی جهاددانشگاهی گفت: در سال گذشته بیش از 28 هزار نفر از خدمات آموزشی این معاونت در استان بهره گرفته اند.

کلید واژه ها: سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه


نظر شما :