صدور مجوز مرکز مشاوره، اطلاع رسانی و خدمات کارآفرینی جهاددانشگاهی خراسان رضوی

۰۱ خرداد ۱۴۰۲ | ۰۸:۳۸ کد : ۵۷۳۰۷ آموزش و کارآفرینی
از سوی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی، مجوز مرکز مشاوره، اطلاع رسانی و خدمات کارآفرینی جهاددانشگاهی خراسان رضوی صادر شد.
صدور مجوز مرکز مشاوره، اطلاع رسانی و خدمات کارآفرینی جهاددانشگاهی خراسان رضوی

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی، دکتر جواد سخدری با بیان این مطلب افزود: ارایه مشاوره و خدمات کارآفرینی در جهت راه‌اندازی و توسعه بازار و تامین مالی از وظایف این مرکز خواهد بود.

مدیر مرکز تجاری‌سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان جهاددانشگاهی خراسان رضوی بیان کرد: خدمت‌رسانی به کلیه بنگاه‌های اقتصادی کوچک و متوسط و توانمندسازی افراد در حوزه کسب و کار بر پایه دیدگاه‌های نوآورانه‌ در تمامی ابعاد آن از جمله منبع جدید، فرآیند جدید، محصول جدید و بازار جدید از دیگر فعالیت‌های این مرکز خواهد بود که در نهایت فعالیت‌های ارزش آفرین را در هر بنگاه افزایش داده و پتانسیل خویش فرمایی و نوآوری افراد را ارتقا می‌بخشد.

به گفته وی، هدایت صاحبان سرمایه و تخصص در چارچوب طرح‌های کسب و کار جدید و بازارپذیر از دیگر وظایف این مرکز است.

وی با اشاره به اینکه در این مرکز ارائه خدمات مشاوره‌ای در مدل‌های تولید، خدمات، فرآیند و برنامه‌های کسب و کار با هسته نوآوری انجام خواهد شد، ادامه داد: کمک به جذب فناوری، تکنولوژی مدرن و دانش فنی بنگاه‌های اقتصادی از دیگر فعالیت های این مرکز خواهد بود.

سخدری ارائه مشاوره‌های فنی و تخصصی به نوآوران در زمینه افزایش رقابت‌پذیری و تسخیر بازارهای هدف و تلاش مداوم در جهت کشف و بهره‌برداری از ظرفیت‌های کارآفرینی مبتنی بر نوآوری و فناوری‌های جدید  را از دیگر فعالیت‌های مرکز مشاوره، اطلاع رسانی و خدمات کارآفرینی جهاددانشگاهی خراسان رضوی برشمرد.

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی خراسان رضوی


نظر شما :