برگزاری دوره‌های تخصصی هوش مصنوعی در جهاددانشگاهی زنجان

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۰:۰۷ کد : ۵۷۲۴۶ آموزش و کارآفرینی
دوره‌های هوش مصنوعی با محوریت زبان پایتون در مراکز آموزش کوتاه‌مدت معاونت آموزشی جهاددانشگاهی زنجان در حال برگزاری است.
برگزاری دوره‌های تخصصی هوش مصنوعی در جهاددانشگاهی زنجان

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان زنجان، پس از رونمایی شرکت Open AI  از دستیار هوش مصنوعی ChatGPT و معرفی ابزارهای گوناگون بر این مبنا، اقبال علاقمندان به این مبحث بیش از پیش افزایش یافته و معاونت آموزشی جهاددانشگاهی زنجان با هدف پاسخ گویی به نیاز ایجاد شده در این خصوص، تسهیل دستیابی به آموزش با کیفیت و ارتقای سطح علمی علاقه مندان، آموزش گرایش‌ های مختلف از جملهMachine Learning  ، Deep learning و Generative AI را بر اساس زبان برنامه نویسی Python در دسترس فراگیران قرار داده است.

دوره‌های مذکور با بهره مندی از اساتید مجرب به صورت پروژه محور با ارایه تمرین ها به شکل میکرو پروژه‌ها و در محیط Notebook که نسخه اختصاصی Google Colab است برگزار می شود. به عبارتی دیگر، فراگیران این دوره ها می‌توانند در لحظه به تمرین‌ها، پروژه‌ها و سایر مواردی را که در طول دوره تدریس می‌شود، از طریق اکانت اختصاصی کدنویسی شخصی خود دسترسی داشته و پروژه های انجام شده خود را در همان پلتفرم اجرا کنند.

از دیگر مزایای استفاده از این سامانه امکان مشاهده میکروپروژه های انجام شده و بررسی و رفع ایراد آن توسط استاد و فراگیر بصورت همزمان و برخط می باشد.


نظر شما :