تجلیل از مسئولان دفاتر و روابط عمومی جهاددانشگاهی فارس

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۴:۱۸ کد : ۵۷۲۱۲ فرهنگی
همزمان با فرا رسیدن ایام بزرگداشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، طی مراسمی از مسئولان  دفاتر معاونت‌ها و کارکنان بخش روابط عمومی جهاددانشگاهی فارس تجلیل به عمل آمد.
تجلیل از مسئولان دفاتر و روابط عمومی جهاددانشگاهی فارس

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی فارس، همزمان با فرا رسیدن ایام بزرگداشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، مراسم تجلیل از مسئولان  دفاتر معاونت‌ها و کارکنان بخش روابط عمومی جهاددانشگاهی فارس امروز، 30 اردیبهشت‌ماه به‌همت معاونت فرهنگی برگزار شد.

امیرحسین استقلال،‌ رئیس جهاددانشگاهی فارس در این مراسم گفت: با توجه به تلاش‌های شبانه‌روزی مسئولان دفاتر معاونت‌های جهاددانشگاهی لازم است که همزمان با روز ارتباطات علاوه بر تجلیل از کارکنان روابط عمومی از مسئولان دفاتر نیز تجلیل به عمل آوریم.

وی روابط عمومی را پیشانی هر سازمانی توصیف کرد و افزود: تصویری که از یک سازمان خارج از محیط آن به وجود می‌آید، همان تصویری است که از فعالیت روابط عمومی آن وجود دارد و این نقش مهم روابط عمومی را نشان می‌دهد.

استقلال تأکید کرد: اگر امروز جهاددانشگاهی آبرومند است به دلیل زحمات روابط عمومی و مسئولان دفاتر معاونت‌های آنان است که به خوبی فعالیت کرده‌اند.

محمدرضا غلام‌پور، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی فارس هم در این نشست گفت:‌ بخش روابط عمومی جهاددانشگاهی در تمام مناسبت‌ها فعالیت می‌کند لذا لازم است تا در مناسبتی هم از زحمات آنان تجلیل به عمل آوریم.

وی با بیان اینکه مسئولان دفاتر معاونت‌ها هم در بخش ارتباطات فعالیت دارند، گفت: طبق بررسی‌های که بر اساس چارت سازمانی انجام دادیم تقریباً مناسبت‌های مختلفی برای گرامیداشت فعالیت 100 درصد کارکنان جهاددانشگاهی وجود دارد که در این راستا تقویمی تدوین کرده و آن را ارائه می‌دهیم تا روابط عمومی بتواند در طول سال برای بزرگداشت آنان اقدام کند.

محمدرضا زاهدی، معاون پژوهشی جهاددانشگاهی فارس هم در این نشست گفت: مسئولان دفاتر علاوه بر مسئولیت خاصی که به عهده دارند، به طور کلی افراد خاصی هم هستند و بیشترین ارتباطات را با افراد دارند و اگر در این زمینه مهارت نداشته باشند، دوام نمی‌آورند.

وی با بیان اینکه مسئولان دفاتر همچنین ارتباطات گسترده‌ای دارند، گفت: ارتباطات گسترده مسئولان دفاتر موجب می‌شود تا توانمندی‌ها و اطلاعات جامع‌‌تری نسبت به سایر اعضا داشته باشند.

یادآور می‌شود، در این مراسم علاوه بر تجلیل از مسئولان دفاتر معاونت‌های جهاددانشگاهی و کارکنان بخش روابط عمومی از علیرضا بشیری، مدیر سابق روابط عمومی جهاددانشگاهی فارس به عنوان پیشکسوت این عرصه تجلیل به عمل آمد.

 

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی فارس


نظر شما :