رییس جهاددانشگاهی تاکید کرد:

نقش موثر روابط عمومی در توسعه و پیشرفت جهاددانشگاهی/ تقدیر از اعضای این حوزه

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۷:۴۲ کد : ۵۷۰۹۴ عمومی تاپ خبر
رییس و تعدادی از اعضای هیات رییسه و مدیران ارشد جهاددانشگاهی با گرامیداشت روز روابط عمومی از خدمات اعضای روابط عمومی این نهاد تقدیر و تشکر کردند.
نقش موثر روابط عمومی در توسعه و پیشرفت جهاددانشگاهی/ تقدیر از اعضای این حوزه

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، به مناسبت فرارسیدن 27 اردیبهشت ماه روز «ارتباطات و روابط عمومی» دکتر حسن مسلمی نائینی رییس جهاددانشگاهی و تعدادی از اعضای هیات رییسه و مدیران ارشد این نهاد با حضور در اداره کل روابط عمومی، به نمایندگی از شبکه روابط عمومی جهاددانشگاهی در سطح کشور، از خدمات اعضای این حوزه تقدیر و تشکر کردند.

دکتر حسن مسلمی نائینی در این دیدار  از فعالیت ها و خدمات حوزه روابط عمومی تقدیر کرد و گفت: فعالیت این حوزه در هرسازمانی و مخصوصا جهاددانشگاهی اهمیت بسیاری دارد و روابط عمومی از ارکان مهم  این نهاد است.

رییس جهاددانشگاهی با تاکید بر این که سلامت هر نهادی به روابط عمومی آن  است ادامه داد: یکی از اهداف جهاددانشگاهی ارتباط مناسب با مردم و جامعه هدف این نهاد است و روابط عمومی این وظیفه را بر عهده دارد و باید با عملکردش باعث ایجاد امید در مردم شود.

رییس جهاددانشگاهی با تاکید بر اینکه در مدت قبول مسئولیت در جهاددانشگاهی به عینه شاهد فعالیت های صادقانه روابط عمومی بودم گفت: همانگونه که در پیام این روز نیز تاکید شد، روابط عمومی در کنار فرهنگ سازی و ارتباطات فرهنگی در توسعه و پیشرفت جهاددانشگاهی نیز نقش موثری دارد.

گفتنی است امروز در دیدارهایی جداگانه  دکتر حسن مسلمی رییس جهاددانشگاهی، دکتر حسن فارسی قائم مقام و معاون هماهنگی و امور مجلس، دکتر سید رضی آقاسیدی معاون پشتیبانی و مدیریت منابع، دکتر مسعود ابراهیمی سرپرست سازمان تجاری سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان، امیر طهرانچی مشاور رییس و مدیر کل حوزه ریاست، محمدامین صالحی نژاد مدیرکل امور مجلس و اسد رازانی سرپرست اداره کل امور واحدها، پژوهشکده ها، سازمان های این نهاد با حضور در اداره کل روابط عمومی جهاددانشگاهی به نمایندگی از شبکه روابط عمومی این نهاد در سطح کشور، با اعضای این اداره دیدار و گفت و گو کردند.

کلید واژه ها: دکتر مسلمی نائینی روز روابط عمومی


نظر شما :