برگزاری هجدهمین دوره اردوهای ایران مرز پرگهر در همدان

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۲:۳۹ کد : ۵۶۷۰۹ فرهنگی
هجدهمین دوره اردوهای "ایران مرز پرگهر" به همت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی همدان و با همکاری کانون گردشگری جهاددانشگاهی همدان در روز پنچ شنبه ۱۴ اردیبهشت ماه برگزار شد.
برگزاری هجدهمین دوره اردوهای ایران مرز پرگهر در همدان

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی همدان، فاطمه عزیزی هرمز معاون فرهنگی جهاددانشگاهی همدان ضمن اعلام این خبر گفت: در این اردو 15 نفر از دانشجویان رشته داروسازی و شیمی از دانشگاه‌های علوم پزشکی همدان و بوعلی سینا همدان با توجه به محدودیت بازدید حضور داشتند.

عزیزی هرمز افزود: دانشجویان ابتدا جلسه پرسش و پاسخی با مدیرعامل شرکت داروسازی فاران شیمی تویسرکان داشتند و از خط تولید شرکت دیدن کردند و در پایان اردو از آرامگاه حیقوق نبی (ع) در شهرستان نیز بازدید کردند.

وی اظهار کرد: شرکت داروسازی فاران شیمی در سال ۱۳۸۱ با ماهیت تعاونی تولیدی در زمینی به مساحتی حدود ۱۷۰۰۰متر مربع در شهرک صنعتی تویسرکان تأسیس شد و کار خود را با تولید اسید سالیسیلیک آغاز نمود که در سال ۱۳۸۶ به گروه صنعتی گلرنگ پیوست.

معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی همدان ادامه داد: شرکت داروسازی فاران ‌شیمی با بهره‌گیری از چهار پارامتر اصلی بازوهای مدیریتی، مالی، علمی و اجرایی به سرعت رشد کرد و پتانسیل‌های بالقوه خود را شکوفا نمود به طوری که هم‌اکنون این مجموعه زمینه اشتغال‌ زایی مناسبی را برای شهرستان تویسرکان ایجاد کرده است.

در حال حاضر این مجموعه با توجه به تولید انواع قرص های ترک اعتیاد دارای بیش از ۳۵۰ نفر پرسنل به صورت مستقیم است که با راه‌اندازی خطوط جدید، ظرفیت جذب نیرو تا ۵۰۰ نفر را خواهد داشت.


نظر شما :