معاون سیاسی و امنیتی فرماندار بابل خبر داد:

همکاری با جهاددانشگاهی با ایجاد بازارچه دائمی محصولات مشاغل خانگی در بابل

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۱:۰۶ کد : ۵۶۶۶۵ آموزش و کارآفرینی
معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی فرمانداری بابل با بیان این که از مشاغل خانگی در این شهرستان حمایت‌ می‌شود، گفت: فرمانداری آمادگی همکاری با جهاد دانشگاهی در خصوص ایجاد بازارچه دائمی فروش محصولات مشاغل خانگی را دارد .
همکاری با جهاددانشگاهی با ایجاد بازارچه دائمی محصولات مشاغل خانگی در بابل

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی بابل، سیدعلی حسینی متی‌کلایی در اولین رویداد نوآوری صنایع خلاق که در بابل برگزار شد، اظهار کرد: برای تحقق این مهم نهادهای فرهنگی و اقتصادی باید حمایت کنند.

وی با اشاره به این که اتفاقاتی که در حوزه فرهنگ چه مثبت چه منفی رخ می دهد تدریجی است، افزود: گاهی متوجه مشکلاتی که دامنگیر ما در حوزه فرهنگ در حال رخ دادن است را لمس نمی‌کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی فرمانداری بابل تصریح کرد: امروزه خانواده ها در خرید لباس ایرانی و اسلامی متناسب با اعتقادات مشکل دارند باید در این زمینه برای رفع دغدغه مردم گام برداریم.

حسینی به ضرورت برپایی بازارچه دائمی فروش محصولات مشاغل خانگی در بابل اشاره کرد و گفت: این آمادگی را داریم با دست اندرکاران برگزاری این رویداد در فرمانداری نشست داشته باشیم تا با همکاری جهاددانشگاهی پیگیر اجرایی شدن این نمایشگاه در بابل باشیم.

فروش تولیدات مشاغل خانگی در شبکه‌های اجتماعی

رییس اداره تعاون، کار ورفاه اجتماعی نیز در این رویداد اظهار کرد: کارگر ستون فقرات اقتصاد کشور است اگر این قشر دیده نشود اقتصاد کشور فلج خواهد شد.

سیدعلی اصغرحسینی با اشاره با اینکه عمده ترین مشکل تولیدکنندگان مشاغل خانگی، بازاریابی است، افزود: تولید مناسب از سوی تولیدکنندگان مشاغل خانگی داریم اما در عرضه به بازار وفروش دچار مشکل هستند.

این مسئول با اشاره به این که دسترسی به فضای مجازی بهترین فرصت برای فروش تولیدات است که چندان از آن بهره نمی برند، یادآور شد: هنوز تولیدکنندگان ما به دنبال عرضه و فروش محصولات به شکل سنتی هستند.

وی داشتن مهارت در کسب و کار را نیاز امروز تولیدکنندگان مشاغل خانگی برشمرد و گفت: هنوز مکان مناسب برای عرضه محصولات برای مشاغل خانگی در شهرستان وجود ندارد که امیدواریم متولیان امر در اجرایی کردن بازارچه های دائمی در بابل اقدام کنند.

کلید واژه ها: جهاد دانشگاهی مازندران


نظر شما :