کتاب «تئوری محاسبات سلولی در راکتورهای هسته‌ای» منتشر شد

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۷:۳۷ کد : ۵۶۶۴۰ فرهنگی
کتاب «تئوری محاسبات سلولی در راکتورهای هسته‌ای و آموزش کد WIMSD» تالیف دکتر مجید حسین‌لو و فاطمه دهقانی به کوشش انتشارات جهاددانشگاهی واحد شهیدبهشتی منتشر شد.
کتاب «تئوری محاسبات سلولی در راکتورهای هسته‌ای» منتشر شد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد شهیدبهشتی، کتاب «تئوری محاسبات سلولی در راکتورهای هسته‌ای و آموزش کد WIMSD» تالیف دکتر مجید حسین‌لو و فاطمه دهقانی در 344 صفحه، در قطع وزیری و با قیمت سیصد و نود هزار تومان در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.

در معرفی کتاب آمده است:"کد کامپیوتری WIMS  یکی از کدهای مهم در رشته مهندسی هسته‌ای_راکتور می‌باشد که بر اساس روش‌های یقینی کارکرده و یک ابزار محاسباتی برای انجام محاسبات شبکه‌ای می‌باشد. این کد با استفاده از بانک داده‌های هسته‌ای، معادله  ترابرد نوترون را در سیستم‌های مورد نظر حل می‌کند. این کتاب رویکردی به فراگیری کد WIMS را با تمرکز بر تئوری محاسبات مولکولی توصیف می‌کند. بخش‌های زیادی از این کتاب به روش‌های حل معادله ترابرد نوترون و محاسبات سلولی اختصاص داده شده است. امیدواریم این کتاب برای افراد حرفه‌ای و دانشجویان و همچنین خوانندگانی که در صنعت انرژی هسته‌ای، تحقیق و توسعه، کار می‌کنند مفید باشد."

گفتنی است علاقمندان جهت تهیه این کتاب می‌توانند با انتشارات جهاد دانشگاهی واحد شهیدبهشتی به شماره تلفن 22431933 داخلی 117 تماس حاصل نمایند.

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی واحد شهیدبهشتی


نظر شما :