معاون آموزشی سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه:

مهارت محوری اولویت کار ما است/آموزش ۲۸ هزار فراگیر در سال گذشته

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۰۸:۴۸ کد : ۵۶۵۹۱ آموزش و کارآفرینی
معاون آموزشی سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه در تشریح عملکرد یک ساله این معاونت از ارائه خدمات آموزشی به بیش از ۲۸ هزار فراگیر درسال گذشته خبر داد.
مهارت محوری اولویت کار ما است/آموزش ۲۸ هزار فراگیر در سال گذشته

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه، مهدی عبدالمالکی با اشاره به فعالیت های "مهارت محور" معاونت آموزشی جهاددانشگاهی استان گفت: این معاونت با بهره مندی از نیروی انسانی متخصص و مدرسین مجرب و فعالیت سه مرکز آموزشی در کرمانشاه به دنبال افزایش آموزش های مهارت محور جهت توانمندسازی هرچه بیشتری نیروی انسانی در استان است.

وی با تاکید بر لزوم مهارت افزایی جهت رفع معضل بیکاری استان، گفت: آموزش های مهارت محور معاونت آموزشی جهاددانشگاهی استان نقش موثری در رفع این معضل و کمک به افزایش اشتغال در استان خواهد داشت.

عبدالمالکی با اشاره به افزایش روزافزون تعداد فراگیران معاونت آموزشی جهاددانشگاهی، گفت: در سال گذشته بیش از 28 هزار نفر از خدمات آموزشی این معاونت در استان بهره گرفته اند.

عبدالمالکی در ادامه در تشریح فعالیت های این معاونت درسال گذشته از برگزاری 30 دوره ارتقای پایه و ورود به حرفه اعضای نظام مهندسی ساختمان، برگزاری پنج دوره آموزشی تئوری و عملی برای ناظرین و طراحان نظام فنی روستایی بنیاد مسکن استان، برگزاری دوره های آموزشی جهت اعضا بنیاد و امور ایثارگران، برگزاری دوره های آموزشی جهت مناطق چهارگانه کمیته امداد امام خمینی (ره) و برگزاری دوره های تخصصی و شغلی جهت پرسنل برخی از ادارات استان از جمله استانداری، دانشگاه علوم  پزشکی، شهرداری، آب و فاضلاب شهری، برق منطقه ای غرب، اداره پست، اداره کار و پتروشیمی پلیمر به عنوان بخشی از این فعالیت ها یاد کرد.

وی افزود: همچنین برگزاری کارگاه آموزشی ایمنی، بهداشت و محیط زیست جهت اداره تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی اداره کار، برگزاری سمینار پدافند غیرعامل نظام مهندسی، برگزاری دوره زنبورداری و پرورش گوسفند در شهرستان ها، برگزاری طرح سرباز مهارت برای 5300 نفر از کارکنان نظام وظیفه و برگزاری آموزش های و آزمون های مراکز مثبت زندگی برای اداره کل بهزیستی استان از جمله دیگر فعالیت های مهم این معاونت درسال گذشته بوده است.

عبدالمالکی همچنین برگزاری دوره های مورد نیاز کارکنان شرکت نظم آفرینان آریان زیرمجموعه شرکت زیرساخت، برگزاری دوره های آموزشی مورد نیاز مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و انعقاد قرارداد با دانشگاه علوم پزشکی جهت توانمندسازی دانشجویان را از جمله دیگر فعالیت های مهم معاونت آموزشی سازمان جهاد دانشگاهی استان در سال گذشته عنوان کرد.

این مسئول در ادامه گریزی هم به فعالیت های این معاونت در حوزه دوره‌های عمومی، تخصصی و تخصصی پیشرفته داشت و افزود: برگزاری دوره های تخصصی در کارگروه های پزشکی، فنی و مهندسی، رایانه و علوم انسانی از جمله دوره تعمیر و تجهیزات دوره های پزشکی، تربیت نیروی پذیرش در آزمایشگاه، کمک پرستاری، خبرنگاری، دوره های تخصصی شبکه و راه اندازی مدرسه برنامه نویسی بخشی از فعالیت‌ها در این حوزه بوده است.

وی افزود: سال گذشته همچنین 3200 نفر در دوره های تخصصی در کارگاه های علوم انسانی، رایانه، فنی و مهندسی، پزشکی و هنر آموزش دیده اند.

عبدالمالکی با اشاره به استقبال پرشور فراگیران از دوره های آموزش زبان معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی هم گفت: سال گذشته بیش از 13 هزار و 200 نفر در دوره های ترمیک زبان های خارجی این معاونت آموزش دیده اند.

معاون آموزشی سازمان جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه همچنین آموزش بیش از 100 نفر در دوره تربیت مربی پیش دبستانی و مهدهای کودک، برگزاری کلاس های ویژه اوقات فراغت نوجوانان (رباتیک، چرتکه، کودک الکترونیک، خوشنویسی، نقاشی، نقاشی روی سفال و برگزاری کارگاه تخصصی ویژه دانشجویان در دوره های فنی و مهندسی و معماری از جلمه اسکیس و راندو، آباکوس و ... را بخشی از فعالیت های تخصصی این معاونت در سال گذشته عنوان کرد.

 

 

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی کرمانشاه


نظر شما :