دیدار رییس نمایندگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با رییس جهاددانشگاهی خراسان رضوی

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۰۸:۴۲ کد : ۵۶۵۱۱ فرهنگی
در دیدار رییس نمایندگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با رییس جهاددانشگاهی خراسان رضوی بر افزایش تعاملات مشترک با یکدیگر در زمینه‌های آموزشی، علمی، فرهنگی، پژوهشی و بین‌الملل همچنین حوزه رسانه تاکید شد.
دیدار رییس نمایندگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با رییس جهاددانشگاهی خراسان رضوی

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی باقری، رئیس نمایندگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در خراسان رضوی امروز در نشست با هیات رئیسه جهاددانشگاهی خراسان رضوی اظهار کرد: همواره سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی از بدو تاسیس تاکنون در تعامل با جهاددانشگاهی بوده است.

وی با اشاره به این که تعامل سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با دو خبرگزاری ایسنا و ایکنا ویژه‌تر بوده است، ادامه داد: تمام فعالیت های قرآنی این سازمان در خارج از کشور توسط خبرگزاری ایکنا پوشش داده می‌شود و ارتباط مستقیمی بین ایکنا و رایزنان فرهنگی سازمان شکل گرفته است.

باقری بیان کرد: جهاددانشگاهی سازمانی با فعالیت‌های مختلف در زمینه‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی است که در حوزه بین‌الملل با توجه به اینکه سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ۸۰ نمایندگی در ۶۰ کشور دارد، می‌تواند مفید باشد.

رییس نمایندگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در خراسان رضوی با تاکید بر اینکه این سازمان می‌تواند از توانمندی‌های جهاددانشگاهی در حوزه های پژوهشی، آموزشی و فرهنگی استفاده کند، تصریح کرد: متقابلا ما هم می‌توانیم زمینه‌های اطلاع‌رسانی و غنی‌سازی حوزه‌های پژوهشی را برای جهاددانشگاهی فراهم کنیم.

باقری بیان کرد: امیدواریم با همکاری بین سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و جهاددانشگاهی بتوان مبانی کاربردی و موثر و دوره‌های علمی، فرهنگی و دانشگاهی را برای خدمت موثر به ملت و نظام مقدی جمهوری اسلامی ایران شکل دهیم.
دکترحمیدرضا بیدخوری، رئیس سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی نیز در این جلسه گفت: نزدیک بودن ماموریت‌ها و همچنین فضای فکری حاکم بر دو نهاد جهاددانشگاهی و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در ارائه توانمندی‌های مکمل راهگشا است.

وی خاطرنشان کرد: ارائه توانمندی‌های مکمل بین این دو نهاد می‌تواند در آینده نزدیک و میان مدت در اعتلای اقتصاد فرهنگ و همچنین بهبود و ارتقاء نگاه به کشورهای هدف موثر باشد.

 

کلید واژه ها: سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی


نظر شما :