اجرای تفاهم‌نامه همکاری جهاددانشگاهی زنجان با اداره‌کل تعاون استان

۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۵:۳۷ کد : ۵۶۱۷۵ آموزش و کارآفرینی
تفاهم‌نامه همکاری اداره‌کل تعاون، کار و رفاه‌ اجتماعی استان با جهاددانشگاهی زنجان اجرا شد.
اجرای تفاهم‌نامه همکاری جهاددانشگاهی زنجان با اداره‌کل تعاون استان

به گزارش روابط‌عمومی جهاددانشگاهی استان زنجان، مفاد تفاهم‌نامه همکاری اداره‌کل تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی استان با جهاددانشگاهی زنجان که در راستای ترویج و توسعه فرهنگ تعاون به امضا رسیده بود، اجرا شد.

جهاددانشگاهی زنجان در قالب تفاهم‌نامه‌ای با اداره‌کل تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی استان، اقدام به برگزاری برنامه‌هایی در چهار بخش عمده کرد.

اجرای رویدادهای تعاونی از قبیل آشنایی دانشجویان مرکز آموزش علمی‌کاربردی با شرکت تعاونی داروسازان، آشنایی دانش‌آموزان دبیرستان غیردولتی رشد با خط تولید شرکت خرم پی پروتئین زنجان، برگزاری سمینارهای علمی با موضوعات آشنایی با تعاون و شرکت‌های تعاونی، طراحی موشن‌گرافی 10 دقیقه‌ای در خصوص نحوه تشکیل شرکت‌های تعاونی، چاپ کتابچه با عنوان «روایت موفقیت» مربوط به شرکت‌های تعاونی استان با مضمون روایت موفقیت تعاونی‌های برتر، از اقدامات معاونت آموزشی و کارآفرینی جهاددانشگاهی زنجان در قالب همکاری با اداره‌کل تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی استان بود.

در ادامه اجرای برنامه‌های این تفاهم‌نامه همکاری می‌توان به سایر موارد از جمله آموزش 2800 نفر ساعت از اعضای شرکت‌های تعاونی در قالب دوره آموزشی نیز اشاره کرد.

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی استان زنجان


نظر شما :