با حکم رییس جهاددانشگاهی؛

سرپرست مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران( ایسپا) منصوب شد

۲۹ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۳:۴۱ کد : ۵۶۰۴۸ عمومی تاپ خبر
طی حکمی از سوی دکتر حسن مسلمی نائینی رییس جهاددانشگاهی ، سرپرست مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران( ایسپا) منصوب شد.
سرپرست مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران( ایسپا) منصوب شد

 به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، دکتر حسن مسلمی نائینی رییس این نهاد، در حکمی دکتر نوراله نورانی را به عنوان سرپرست مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران( ایسپا) منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است:

انتظار می رود در خصوص طراحی و اجرای پیمایش ها و نظرسنجی های متناسب با شرایط و نیاز روز جامعه، گسترش توان تحلیلی مرکز با توجه به بانک اطلاعات گسترده موجود در مرکز، توسعه توانمندی شعب ایسپا، ارتباط گسترده با نخبگان جامعه به ویژه نخبگان علوم اجتماعی و سیاسی، بهره گیری از توان دانشجویی برای توسعه فعالیت ها، گسترش ارتباط و تمامل با سازمان های مختلف در بخش دولتی و خصوصی و ایجاد زمینه برای کسب درآمدهای پایدار به منظور توسعه فعالیت های مرکز اهتمام ورزید.

گفتنی است، دکتر نورالله نورانی به عنوان استادیار و عضو هیئت علمی پژوهشکده مطالعات راهبردی با مدرک فوق دکتری جامعه شناسی از دانشگاه تهران انتشار بالغ بر 10 مقاله علمی و انتخاب به عنوان دانشجوی نمونه و استعداد درخشان را در کارنامه خود دارد.

همچنین، دکتر حسن مسلمی نائینی در نامه‌ای خطاب به دکتر مهدی رفیعی از تلاش‌های صادقانه وی در مدت ریاست مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران قدردانی و تشکر کرد.


نظر شما :