بازدید معاون آموزشی وزیر علوم تحقیقات و فناوری از دانشگاه علم و فرهنگ جهاددانشگاهی

۲۸ فروردین ۱۴۰۲ | ۲۰:۳۵ کد : ۵۶۰۱۸ آموزش و کارآفرینی
معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به همراه مدیران ارشد وزارتخانه از دانشگاه علم و فرهنگ جهاددانشگاهی و پارک ملی، علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی مستقر در دانشگاه بازدید کردند.
بازدید معاون آموزشی وزیر علوم تحقیقات و فناوری از دانشگاه علم و فرهنگ جهاددانشگاهی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، دکتر عموعابدینی معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به همراه مدیران ارشد وزارتخانه، روز یکشنبه ۲۷ فروردین ماه از دانشگاه علم و فرهنگ جهاددانشگاهی و پارک ملی، علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی مستقر در دانشگاه بازدید کردند.

دکتر عموعابدینی در نشست مشترکی که با سرپرست، معاونین و مدیران ارشد دانشگاه برگزار شد، دانشگاه علم و فرهنگ را یکی از بزرگترین دانشگاه‌های غیرانتفاعی کشور توصیف کرد. 

وی در ادامه آینده دانشگاه را با حفظ روند روبه جلو کنونی روشن ارزیابی کرد و بر افزایش خردورزی و آموزش کیفی بیش از پیش دانشگاه، تاکید کرد. 

در ادامه دکتر مهدی باصولی سرپرست دانشگاه علم و فرهنگ جهاددانشگاهی با ارایه گزارشی، دستاوردهای دانشگاه را در زمینه‌ی نوآوری، کارآفرینی، آموزشی و پژوهشی تشریح و ابراز امیدواری کرد با حمایت‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دانشگاه علم و فرهنگ در حوزه بین‌المللی و جذب دانشجویان خارجی به توسعه کمی و کیفی بالاتری دست یابد.

 


نظر شما :