در نشست با سرپرست جهاددانشگاهی کرمانشاه با اعضای شورای شهراعلام شد؛

آمادگی کامل این سازمان درکمک به توسعه و پیشرفت شهر

۲۸ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۰:۵۴ کد : ۵۵۹۹۷ عمومی
سرپرست سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه در دیدار اعضای شورای شهر به تشریح ظرفیت‌ها و فعالیت‌های ملی و استانی جهاد دانشگاهی پرداخت و آمادگی این سازمان را در کمک به پیشبرد اهداف و برنامه های راهبردی شورای شهرو شهرداری و توسعه و پیشرفت همه جانبه شهر کرمانشاه اعلام کرد.
آمادگی کامل این سازمان درکمک به توسعه و پیشرفت شهر

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه، مهندس سید احسان احسانی و دکتراحسان حیدریان از اعضای شورای اسلامی شهر و مهندس شهرام عارف کیا شهردارمنطقه سه شهرداری کرمانشاه دردیدارسرپرست سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه بر استفاده از ظرفیت های مشترک و هم افزایی بیشتر در راستای توسعه همکاری های دوجانبه تاکید کردند.

در این دیدار دکتر مسلم حدیدی با تشریح فعالیت های این سازمان در حوزه های آموزش، فرهنگی، فناوری و پژوهشی  تصریح کرد: سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه جزو ساختارهای توسعه یافته در بین جهادهای دانشگاهی سراسر کشور است.
وی در ادامه با بیان اینکه جهاددانشگاهی فرابخشی است و بر اساس رسالت هایش هرجا مشکلی باشد درجهت حل آن تلاش و از ظرفیت های خود در این خصوص استفاده می کند، ادامه داد:خوشبختانه ارتباطات بسیار خوبی بین جهاددانشگاهی و شورای شهر و شهرداری وجود دارد که باعث تقویت و هم افرایی پتانسیل ها خواهد شد.

سرپرست سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه بیان کرد: با برنامه جامع همکاری می توانیم اتفاقات خوبی برای شهر رقم بزنیم .
در ادامه مهندس سید احسان احسانی رییس کمیسیون  اقتصادی شورای شهر کرمانشاه با ضمن تبریک انتصاب سرپرست سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه تصریح کرد: حضور نخبگان و پژوهشگران و فناوران خوش فکر با پشتوانه علمی، جهاددانشگاهی را به مرجعی برای حل مشکلات تبدیل کرده است .
وی ادامه داد: با توجه به قابلیت های بسیاربالا این سازمان باید دربرنامه کاری مشترکی با استفاده از ظرفیت ها به توسعه بیشتر شهر بپردازیم.
احسانی در ادامه به فعالیت های گذشته سازمان جهاددانشگاهی در حوزه زیبا سازی شهر و توانمندسازی مناطق حاشیه ای اشاره کرد و افزود: برگزاری نشست های مشترک و تشکیل جلسات همفکری اولویتی است که می تواند راهگشا باشد .
در این نشست هم دکتراحسان حیدریان رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرمانشاه با تاکید برجهادی عمل کردن نخبگان جهاددانشگاهی در بخش های مختلف در استان تصریح کرد: جهادگران جهاددانشگاهی در عمل ثابت کردند که بدور از حاشیه ها به دنبال توسعه شهر هستند.
وی در ادامه به نیازهای شهرداری کرمانشاه در حوزه های مختلف اشاره کرد و از مجموعه جهاددانشگاهی خواست مانند گذشته در کنار شهرداری و شورای نقش آفرین باشد.

در این دیدار معاونین سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه به بیان دیدگاهها و ظرفیت های هر معاونت در ارتباط با حوزه شهری پرداختند.

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی کرمانشاه


نظر شما :