با حضور دبیر کل خانه کارگر کشور؛

نشست “تأثیر تورم بر دستمزد و بازارکار” برگزار می‌شود

۲۷ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۲:۲۰ کد : ۵۵۹۵۰ آموزش و کارآفرینی
هم‌زمان با نزدیک شدن به‌روز جهانی کارگر نشست تخصصی"تأثیر تورم بر دستمزد و بازار کار" چهارشنبه ۳۰ فرودین ماه در محل بازارکار واقع در معاونت آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود.
نشست “تأثیر تورم بر دستمزد و بازارکار” برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، رسانه بازارکار وابسته به جهاددانشگاهی در راستای مأموریت خود، سلسله نشست‌هایی را با موضوع شعار سال و نیز “حقوق و دستمزد و اثرات آن بر اشتغال و بازارکار “ با حضور مسئولان و صاحب‌نظران دستگاه‌های علمی و اجرایی کشور روز چهارشنبه ۳۰ فروردین ماه ساعت ۱۴تا ۱۶برگزار می‌کند.

بر اساس این گزارش در این نشست علیرضا محجوب دبیر کل خانه کارگر کشور و دکتر فاطمه عزیز خانی پژوهشگر مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، در این نشست مهم به ارایه دیدگاه‌های خود در زمینه “تأثیر تورم بر دستمزد و بازارکار” می‌پردازند.

به عقیده کارشناسان بحث و حقوق و دستمزد و مسایل مبتلابه آن نظیر منطقه‌ای شدن حقوق و دستمزد، تورم و دستمزد، عدم تناسب حقوق کارکنان دولت و کارگران، دستمزد و معیشت کارگران، تعیین حداقل دستمزد و چالش‌های این حوزه نیازمند بحث و بررسی کارشناسی است.

رسانه‌های بازارکار شامل پایگاه خبری بازارکار، هفته‌نامه و ماهنامه بازارکار وابسته به جهاددانشگاهی قدیمی‌ترین رسانه تخصصی در حوزه اشتغال و کارآفرینی است که همواره مورد وثوق جامعه اعم از دانش‌آموختگان، کارجویان و کارفرمایان کشور است.


نظر شما :