کتاب «مقدمه‌ای بر جغرافیای گردشگری» منتشر شد

۲۷ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۰:۴۶ کد : ۵۵۹۴۴ فرهنگی
کتاب «مقدمه‌ای بر جغرافیای گردشگری » تالیف دکتر ناصر شفیعی ثابت، عضو هیئت علمی دانشگاه شهیدبهشتی، و دکتر سعیده هراتی‌فرد به همت انتشارات جهاد دانشگاهی واحد شهیدبهشتی منتشر شد.
کتاب «مقدمه‌ای بر جغرافیای گردشگری» منتشر شد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد شهیدبهشتی، کتاب «مقدمه‌ای بر جغرافیای گردشگری» تالیف دکتر ناصر شفیعی ثابت، عضو هیئت علمی دانشگاه شهیدبهشتی، و دکتر سعیده هراتی‌فرد در 440 صفحه، در قطع وزیری و با قیمت یک میلیون و ششصد هزار ریال در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.

در معرفی کتاب آمده است:"این کتاب با هدف شناساندن گردشگری به مثابه یک پدیده مکانی-فضایی که موجب جابه‌جایی انسان‌ها در گستره سازمان فضایی جهانی، سرزمینی و محلی می‌شود، نگارش شده است. گردشگری با فضاهای گوناگون شهری و روستایی در یک فرایند زمانی ویژه هم‌کنشی داشته، و اثرگذاری محیطی-اکولوژیک و اجتماعی-اقتصادی در سازمان فضایی منطقه مورد بازدید خواهد داشت. این کتاب جذاب منبعی مفید برای دانشجویان و پژوهشگران شاخه‌های گوناگون گردشگری است تا از نگاه جغرافیایی پدیده گردشگری و مفهوم‌های هم‌بسته با آن را واکاوی نمایند، و دیدگاه‌ها و نظریه‌های گوناگون را در این راستا بشناسند، "

گفتنی است علاقمندان جهت تهیه این کتاب می‌توانند با انتشارات جهاددانشگاهی واحد شهیدبهشتی به شماره تلفن 22431933 داخلی 117 تماس حاصل کنند.

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی واحد شهیدبهشتی


نظر شما :