کتاب «فرهنگ اصطلاحات معارف اسلامی و قرآنی عربی انگلیسی» وارد بازار نشر شد

۲۷ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۱:۲۹ کد : ۵۵۹۴۱ فرهنگی
کتاب «فرهنگ اصطلاحات معارف اسلامی و قرآنی عربی انگلیسی» تالیف دکتر محمد امین مذهب، مدیر بخش زبان‌های خارجی و عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق(ع) به همت انتشارات جهاد دانشگاهی واحد شهیدبهشتی منتشر شد.
کتاب «فرهنگ اصطلاحات معارف اسلامی و قرآنی عربی انگلیسی» وارد بازار نشر شد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد شهیدبهشتی، کتاب «فرهنگ اصطلاحات معارف اسلامی و قرآنی عربی انگلیسی» تالیف  دکتر محمد امین مذهب مدیر بخش زبان‌های خارجی و عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق(ع)  در 104 صفحه، در قطع وزیری و با قیمت ششصد هزار ریال در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.

در معرفی کتاب آمده است:"کتاب حاضر برای دانشجویان مطالعات اسلامی و ترجمه منبع قابل توجهی از واژگان را فراهم می‌کند. اگر چه کتاب‌های دیگری نیز در این زمینه وجود دارد، اما این کتاب دارای ماهیت عمومی است و به طور خاص در بردارنده موضوعات مختلف در مطالعات عمومی-اسلامی و قرآنی است. هدف اصلی این کتاب ارائه فهرستی از اصطلاحات فنی مورد استفاده در مطالعات اسلامی و ترجمه متون اسلامی است. مزیت این کتاب بر واژه‌نامه‌های دیگر این است که واژه نامه حاضر مختص به یک دانش تخصصی نیست، بلکه بسیاری از حوزه‌های مطالعات اسلامی را پوشش می‌دهد ."

گفتنی است، علاقمندان جهت تهیه این کتاب می‌توانند با انتشارات جهاد دانشگاهی واحد شهیدبهشتی به شماره تلفن 22431933 داخلی 117 تماس حاصل نمایند.

 

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی واحد شهیدبهشتی


نظر شما :