دیدار سرپرست سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه با سرپرست فرمانداری

۲۰ فروردین ۱۴۰۲ | ۰۷:۴۱ کد : ۵۵۷۲۴ عمومی
سرپرست سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه و جمعی از معاونین و مدیران  این سازمان با سرپرست فرمانداری کرمانشاه دیدار کردند. 
دیدار سرپرست سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه با سرپرست فرمانداری

 به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه ،دکتر مسلم حدیدی سرپرست سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه و جمعی از معاونین و مدیران  این سازمان با سرپرست فرمانداری کرمانشاه دیدار کردند. 

در این دیدار دکتر حدیدی با بیان ظرفیت ها و امکانات این سازمان درحوزه های فناوری، آموزش، اشتغال و پژوهشی بر توسعه و تعامل بیشتر تاکید کرد. 

سرپرست سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه در ادامه ضمن اعلام آمادگی در  خصوص در اختیار قرار دادن تجربیات این سازمان در توانمندسازی مناطق حاشیه ای تصریح کرد: امیدواریم  باحضور شما بزودی شاهد تحولات خوبی در سطح شهر باشیم. 

سرپرست فرمانداری کرمانشاه هم  خدمتگزاری به مردم را وظیفه‌ای مهم برشمرد و گفت: باید از فرصتی که در اختیارمان قرار گرفته در جهت خدمت به مردم بهترین استفاده را ببریم.

محمدرضا آمویی با بیان اینکه برای پیشرفت و توسعه کرمانشاه همه باید تلاش کنیم، گفت: کار جزیره‌ای جواب نمی‌دهد و همه دستگاه‌ها با همراهی مردم باید همدل در راستای توسعه شهرستان گام بردارند.

آمویی به اقدامات موثر جهاددانشگاهی در حوزه‌های فناوری، فرهنگی، آموزشی و... اشاره کرد و گفت: از ظرفیت این نهاد انقلابی در راستای توسعه شهرستان استفاده خواهیم کرد.


نظر شما :