عضویت جهاددانشگاهی در سامانه ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری (سامد)
به گزارش روابط عمومی جهادانشگاهی، بر اساس نظامنامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد (مصوبه شماره ۶۳۳۰/۹۲/۲۰۶ مورخ ۵/۴/۱۳۹۲ شورای عالی اداری) تمامی وزارتخانه ها، سازمان ها، مؤسسات، شرکت های دولتی، شهرداری ها، بانک ها، شرکت های بیمه، نهادهای انقلاب اسلامی و سایر دستگاه هایی اجرایی ملزم به رعایت مفاد نظام نامه فوق شدند.
در همین راستا با عنایت به برقراری ارتباطات دوسویه بین دستگاه های اجرایی دولت و مردم و ارتقای سطح پاسخگویی موثر و سرعتبخشی در روند رسیدگی به مطالبات مردم در سامانه شکایت مردمی نهاد ریاست جمهوری(سامد)، بر اساس اعلام معاونت پشتیبانی و مدیرت منابع جهاددانشگاهی، اداره کل امور حقوقی و قراردادها به عنوان نماینده این نهاد مسئول رسیدگی به شکایات مردمی مربوط به جهاددانشگاهی تعیین شد و سامانه مذکور در اختیار دفتر حقوقی و امور قراردادها قرار گرفت.
گفتنی است، تا کنون حسب گزارشات واصله از مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری، تعدادی از درخواستهای مردمی درج شده درسامـانه سامد، مرتبط به جهاددانشگاهی بررسی و منتج به تهیه و ارائه پاسخ برای متقاضیان شده است.
نظر شما :