عضویت جهاددانشگاهی در سامانه ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری (سامد)

۲۲ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۲:۲۳ کد : ۵۵۱۰۶ عمومی
جهاددانشگاهی به عضویت سامانه ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری (سامد) متصل و اداره کل امور حقوقی و قراردادها به عنوان نماینده این نهاد، مسئول رسیدگی به شکایات مردمی تعیین شد.
عضویت جهاددانشگاهی در سامانه ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری (سامد)

به گزارش روابط عمومی جهادانشگاهی، بر اساس نظام‌نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد (مصوبه شماره ۶۳۳۰/۹۲/۲۰۶ مورخ ۵/۴/۱۳۹۲ شورای عالی اداری) تمامی وزارتخانه ها، سازمان ها، مؤسسات، شرکت های دولتی، شهرداری ها، بانک ها، شرکت های بیمه، نهادهای انقلاب اسلامی و سایر دستگاه هایی اجرایی ملزم به رعایت مفاد نظام نامه فوق شدند.

در همین راستا با عنایت به برقراری ارتباطات دوسویه بین دستگاه های اجرایی دولت و مردم و ارتقای سطح پاسخگویی موثر و سرعت‌بخشی در روند رسیدگی به مطالبات مردم در سامانه شکایت مردمی نهاد ریاست جمهوری(سامد)، بر اساس اعلام معاونت پشتیبانی و مدیرت منابع جهاددانشگاهی، اداره کل امور حقوقی و قراردادها به عنوان نماینده این نهاد مسئول رسیدگی به شکایات مردمی مربوط به جهاددانشگاهی تعیین شد و سامانه مذکور در اختیار دفتر حقوقی و امور قراردادها قرار گرفت.

گفتنی است، تا کنون حسب گزارشات واصله از مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری، تعدادی از درخواست‌های مردمی درج شده درسامـانه سامد، مرتبط به جهاددانشگاهی بررسی و منتج به تهیه و ارائه پاسخ برای متقاضیان شده است. 

کلید واژه ها: اداره کل حقوقی و امور قراردادها جهاددانشگاهی


نظر شما :