رئیس فراکسیون امر به معروف و نهی از منکر مجلس:

جهاددانشگاهی خط‌شکن تحریم است

۱۸ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۰:۵۶ کد : ۵۴۹۳۷ عمومی تاپ خبر
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: جهاددانشگاهی در حوزه تولید محصولات مورد نیاز کشور که دشمن آن را تحریم کرده، از خود توانایی و شایستگی نشان داده و همه اینها نشان‌دهنده عزم و تلاش وافر عزیزان ما در جهاددانشگاهی است.
جهاددانشگاهی خط‌شکن تحریم است

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا مبلغی، نماینده مردم کوهدشت، عضو کمیسیون فرهنگی و رئیس فراکسیون امر به معروف و نهی از منکر مجلس در حاشیه آخرین روز از برگزاری نمایشگاه «گزیده ای از دستاوردهای جهاددانشگاهی» که در نمایشگاه های مجلس شورای اسلامی برگزار شد اظهار کرد: یکی از مولودهای مبارک انقلاب اسلامی ایران، جهاددانشگاهی است که توانسته فعالیت‌های متعدد فرهنگی و علمی را در عرصه‌های مختلف انجام دهد.

وی افزود: بحمدالله این نهاد در حوزه تولید محصولات مورد نیاز کشور که دشمن آن را تحریم کرده، از خود توانایی و شایستگی نشان داده و همه اینها نشان‌دهنده عزم و تلاش وافر عزیزان ما در جهاددانشگاهی است.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تأکید کرد: خیلی ارزشمند است که در زمینه رشد و شکوفایی علمی تلاش کنیم. انقلاب ما انقلاب اسلامی است و اسلام برروی علم و دانش و تحقیق و نیز فناوری تأکید دارد و اگر قرار است به رشد اصلی دست پیدا کنیم از این ناحیه خواهد بود.

به گفته مبلغی، دستاوردهای جهاددانشگاعی قابل تقدیر است و دستاوردهای خوبی را از این نهاد شاهد هستیم.

نمایشگاه «معرفی گزیده‌ای از دستاوردهای جهاد دانشگاهی» با شعار «جهاد دانشگاهی؛ الگوی ایرانی ـ اسلامی پیشرفت دانش‌بنیان» در محل نمایشگاه‌های مجلس شورای اسلامی که با هدف آشنایی بیشتر نمایندگان مجلس با دستاوردهای این نهاد از روز شنبه (۱۳ اسفندماه) آغاز شده بود، عصر سه‌شنبه (۱۶ اسفندماه) به کار خود پایان داد.


نظر شما :