عضو کمیسیون فرهنگی مجلس:

اثرگذاری جهاددانشگاهی در پیشبرد اقدامات فناورانه در دانشگاه‌ها

۱۷ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۵:۲۰ کد : ۵۴۹۲۹ عمومی تاپ خبر
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تأکید کرد: خیلی از اقدامات فناورانه و پیش‌برنده در دانشگاه‌ها به وسیله روحیه جهادی جهاددانشگاهی انجام پذیرفته است.
اثرگذاری جهاددانشگاهی در پیشبرد اقدامات فناورانه در دانشگاه‌ها

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدصادق طباطبایی‌نژاد عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در حاشیه آخرین روز از برگزاری نمایشگاه «گزیده ای از دستاوردهای جهاددانشگاهی» که در نمایشگاه های مجلس شورای اسلامی برگزار شد، گفت: گفت: یکی از توفیقات انقلاب اسلامی در زمینه دانشگاهی، تأسیس جهاددانشگاهی بوده است. خیلی از اقدامات فناورانه و پیش‌برنده در دانشگاه‌ها به وسیله روحیه جهادی جهاددانشگاهی انجام پذیرفته است.

وی تأکید کرد: در این نمایشگاه تنها بخش کوچکی از خدمات و دستاوردهای جهاددانشگاهی به نمایش گذاشته شده و ما هم امیدواریم بتوانیم در مجلس به این نهاد انقلابی کمک کنیم.

نمایشگاه «معرفی گزیده‌ای از دستاوردهای جهاددانشگاهی» با شعار «جهاد دانشگاهی؛ الگوی ایرانی ـ اسلامی پیشرفت دانش‌بنیان» در محل نمایشگاه‌های مجلس شورای اسلامی که با هدف آشنایی بیشتر نمایندگان مجلس با دستاوردهای این نهاد از روز شنبه (۱۳ اسفندماه) آغاز شده بود، عصر سه‌شنبه (۱۶ اسفندماه) به کار خود پایان داد.


نظر شما :