رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس:

تجلیل از فعالیت‌های جهاددانشگاهی در امر اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی/ تاکید بر پیشرو بودن این نهاد

۱۶ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۷:۳۶ کد : ۵۴۹۱۰ عمومی تاپ خبر
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در بازدید از نمایشگاه «معرفی گزیده ای از دستاوردهای جهاددانشگاهی» گفت: با ایکنا و ایسنا دو رسانه متعلق به جهاددانشگاهی آشنایی کامل دارم و نشان می‌دهد این نهاد در حوزه فرهنگی و اطلاع‌رسانی فعالیت‌های خوبی را انجام داده است.
تجلیل از فعالیت‌های جهاددانشگاهی در امر اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی/ تاکید بر پیشرو بودن این نهاد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، دکتر وحید جلال‌زاده، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در بازدید از نمایشگاه «معرفی گزیده ای از دستاوردهای جهاددانشگاهی» که در محل نمایشگاه‌های خانه ملت برپا شده، گفت:آشنایی من با جهاددانشگاهی به دوران دانشجویی بازمی‌گردد و حدود ۳۵ سال است که با فعالیت‌های این نهاد انقلابی آشنایی دارم.

وی افزود: طی بازدیدی که از برخی مجموعه‌های جهاددانشگاهی مانند پژوهشکده رویان داشتم واقعاً دستاوردهای خوبی را به چشم مشاهده کردم. همچنین با ایکنا و ایسنا دو رسانه متعلق به جهاددانشگاهی آشنایی کامل دارم و نشان می‌دهد این نهاد در حوزه فرهنگی و اطلاع‌رسانی فعالیت‌های خوبی را انجام داده است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس تأکید کرد: گزارش‌های ایسپا از اثرگذارترین گزارش‌هاست و از سوی دیگر جهاددانشگاهی در حوزه‌های علم و فناوری در زمره نهادهای پیشرو قرار دارد.

دکتر جلال‌زاده معتقد است، این نمایشگاه منجر به آشنایی بیشتر نمایندگان با دستاوردهای تحسین‌برانگیز جهاددانشگاهی می‌شود.

گفتنی است، نمایشگاه «معرفی گزیده‌ای از دستاوردهای جهاد دانشگاهی» با شعار «جهاددانشگاهی؛ الگوی ایرانی ـ اسلامی پیشرفت دانش‌بنیان» و با هدف آشنایی بیشتر نمایندگان مجلس شورای اسلامی با دستاوردهای این نهاد از روز شنبه (۱۳ اسفندماه) آغاز شده است، امروز سه‌شنبه (۱۶ اسفندماه) در محل نمایشگاه‌های مجلس شورای اسلامی به کار خود پایان داد.


نظر شما :