نشست مشترک مشاوران امور بانوان جهاددانشگاهی و وزارت نفت برگزار شد

۱۳ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۵:۲۱ کد : ۵۴۶۴۷ عمومی
نشست مشترک مشاوران امور بانوان جهاددانشگاهی و وزارت نفت برگزار و بر همکاری دو طرف تاکید شد.
نشست مشترک مشاوران امور بانوان جهاددانشگاهی و وزارت نفت برگزار شد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، نشست مشترک دکتر نجمه یزدانفر مشاور رییس جهاددانشگاهی در امور بانوان و  دکتر قیصری مشاور وزیر نفت در امور زنان و خانواده با حضور دکتر گودرزی مشاور مدیرعامل شرکت ملی نفت در امور بانوان و مهندس قرهی نماینده معاونت آموزشی جهاددانشگاهی برگزار شد.

در این نشست در خصوص فعالیت‌های پژوهشی، آموزشی و فرهنگی در جهاد دانشگاهی و حضور پرتوان و پرتعداد بانوان فرهیخته، متخصص و متعهد در این نهاد انقلابی تاکید شد.

دکتر یزدانفر ضمن معرفی و تشریح اهداف ایجاد ساختار جدید امور بانوان در زیست بوم فناوری جهاددانشگاهی، بر لزوم ایجاد کانال های تخصصی برای همکاری‌های مشترک و استفاده از ظرفیت های جهاددانشگاهی در فعالیت های مرتبط با امور بانوان وزارت نفت و پژوهشگاه ها و شرکت های تابعه ی آن اعلام آمادگی و بر استفاده از تجارب حوزه مشاوره امور بانوان وزارت نفت، در جهاددانشگاهی تأکید کرد.

در ادامه دکتر قیصری ضمن ارایه گزارشی از فعالیت‌های امور بانوان وزارت نفت، از تجربه شرکت بانوان توانمند و متخصص وزارت نفت در همایش بین المللی "زنان تاثیر گذار" که پاییز سال جاری به پیشنهاد  دکتر علم الهدی همسر رییس جمهور و به همت معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری برگزار شد، به عنوان نقطه عطفی در شناسایی و بزرگداشت بانوان متخصص و توانمند یاد کرد.

در این نشست ضمن معرفی ساختارهای موجود وزارتخانه و شرکت ملی نفت در امور بانوان، مقرر شد گزارش ها و مستندات موجود در این زمینه جهت بررسی و استفاده از تجارب موجود در اختیار جهاددانشگاهی قرار گرفته و تفاهم نامه همکاری جهت تعیین خط مش همکاری منعقد شود.

 یکی از زمینه های همکاری، استفاده از ظرفیت های آموزشی جهاد دانشگاهی جهت ارائه خدمت به بانوان شاغل و نیز خانواده همکاران صنعت نفت بویژه در زمینه توانمند سازی اشتغال و کارآفرینی و نیز همکاری های مشترک فرهنگی، آموزشی، ورزشی و رفاهی خواهد بود.

از دیگر موضوعات پیشنهادی، تشکیل تیم ها و کمیسیون های تخصصی، جهت ایجاد ارتباط و تبادلات علمی بانوان متخصص و تعریف و اجرای طرح های مشترک پژوهشی ملی است.

در پایان مقرر شد در نشست های آتی در خصوص همکاری‌های مشترک در برگزاری دوره‌های مربوط به خانواده نیروهای شرکت ملی نفت و استفاده از زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های دو طرف در این خصوص مذاکره و تصمیم‌گیری شود.

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی


نظر شما :