نشست “چالش ها و فرصت های جذب و استخدام در بازارکار کنونی ایران” برگزار می شود

۰۹ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۲:۰۰ کد : ۵۴۴۹۵ آموزش و کارآفرینی
نشست "چالش ها و فرصت های جذب و استخدام در بازارکار کنونی ایران" توسط بازارکار در معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی برگزار می شود.
نشست “چالش ها و فرصت های جذب و استخدام در بازارکار کنونی ایران” برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، نشست "چالش ها و فرصت های جذب و استخدام در بازارکار کنونی ایران" چهارشنبه دهم اسفند ماه توسط بازارکار در معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی برگزار می شود.

نشست “چالش ها و فرصت های جذب و استخدام در بازارکار کنونی ایران” با هدف بررسی چالش ها و مشکلات حوزه اشتغال و کارآفرینی در زمینه نقش کاریابی ها در بحث به کارگماری نیرو، نوع تعامل با معاونت اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، عدم گرایش نیرو ها به اشتغال در واحد های تولیدی، نقش و جایگاه دستگاه های مختلف بخش خصوصی و دولتی در این زمینه و …، برگزار می شود.

در این نشست تخصصی دکتر مسلم خانی کارشناس عالی بازارکار، مهندس لیلی دانشمندی رئیس انجمن کاریابی های استان تهران، دکتر محمد زاده رئیس کانون کاریابی استان تهران و مهندس محمد رضا نجفی منش رئیس کمیسیون بهبود کسب و کار اتاق بازرگانی و … به ارائه دیدگاه های خود می پردازند.

گفتنی است، نشست قبلی با موضوع “نشست تخصصی حقوق و دستمزد و اثرات آن بر اشتغال و بازارکار” و با حضور دکتر فاطمه عزیز خانی پژوهشگر مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی، دکتر مهدی رضوان مدیر پژوهشی موسسه کار و تامین اجتماعی، مهندس سیروس دشتی مدیر کل اشتغال و کارآفرینی جهاد دانشگاهی و امیر علی بینام مدیر مسئول بازارکار برگزار شد.

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی


نظر شما :