برگزاری سمینار «قصه‌گویی و قصه درمانی» توسط جهاددانشگاهی قزوین

۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۳:۲۳ کد : ۵۴۲۴ فرهنگی
توسط معاونت آموزشی جهاددانشگاهی واحد قزوین، سمینار «قصه‌گویی و قصه درمانی» با حضور مصطفی رحماندوست، برگزار می شود.
برگزاری سمینار «قصه‌گویی و قصه درمانی» توسط جهاددانشگاهی قزوین

 

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی قزوین؛معاون آموزشی این واحد اظهار کرد: توسط معاونت آموزشی جهاددانشگاهی قزوین، دوازدهم اسفندماه سمینار «قصه‌گویی و قصه درمانی» ویژه والدین، مربیان و معلمان، با حضور مصطفی رحماندوست شاعر، نویسنده و مترجم بیش از 160 عنوان کتاب در حوزه کودک و نوجوان، برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت این موضوع بیان کرد: در روزگار کنونی کودکان همچنان مشتاق قصه‌ها هستند و با شنیدن روایت به سرزمین‌های دور سفر کرده و با ماجراهای گوناگون و شخصیت‌های مختلف فرهنگی، مذهبی و علمی آشنا می‌شوند.

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی قزوین بیان کرد: ازآنجاکه قصه‌گویی نقش بسیار مهمی در انتقال مفاهیم و ارتباط بین بزرگسالان و کودکان دارد تصمیم بر آن شد که این سمینار برگزار شود.

مولاوردی با اشاره به اینکه قصه‌گوها مروجان فرهنگی هستند، عنوان کرد: این سمینار ضمن در نظر گرفتن اهمیت مهارت‌های ارتباطی والدین و کودکان، لزوم برقراری مهارت‌های کلامی و عاطفی بین والدین و کودکان و بهره‌گیری درست از واژگان و مضامین قصه برای تربیت فرزندان برگزار خواهد شد.

وی در پایان گفت: کلیه علاقه‌مندان می‌توانند تا هشتم اسفندماه با پرداخت 35 هزار تومان و دریافت بلیط در این سمینار حضور پیدا کنند، همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر نیز می‌توانند با شماره‌های 9-33376797-028 تماس بگیرند.


نظر شما :