با حضور صاحب نظران و مسئولان اجرایی کشور؛

نشست تخصصی حقوق و دستمزد در بازارکار برگزار می شود

۰۲ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۲:۴۳ کد : ۵۴۱۹۷ آموزش و کارآفرینی
همزمان با داغ شدن بحث حقوق و دستمزد نشست تخصصی حقوق و دستمزد و اثرات آن بر اشتغال و بازارکار در محل بازارکار واقع در معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی برگزار می شود.
نشست تخصصی حقوق و دستمزد در بازارکار برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، رسانه بازارکار وابسته به جهاددانشگاهی در راستای مأموریت خود، سلسله نشست‌هایی را با موضوع «حقوق و دستمزد و اثرات آن بر اشتغال و بازارکار » با حضور مسئولان و صاحب‌نظران دستگاه‌های علمی و اجرایی کشور چهارشنبه سوم اسفندماه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در ساختمان شماره دو جهاددانشگاهی برگزار می کند.

در این نشست دکتر فاطمه عزیز خانی پژوهشگر مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، ابراهیم صیامی مدیرکل دفتر آینده‌پژوهی وزارت امور اقتصاد و دارایی و مهمانانی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و نیز اتاق بازرگانی و بخش خصوصی در این نشست مهم به ارایه دیدگاه‌های خود در زمینه حقوق و دستمزد می‌پردازند.

به عقیده کارشناسان بحث و حقوق و دستمزد و مسائل مبتلابه آن نظیر منطقه‌ای شدن حقوق و دستمزد، عدم تناسب حقوق کارکنان دولت و کارگران، دستمزد و معیشت کارگران، تعیین حداقل دستمزد و چالش‌های این حوزه نیازمند بحث و بررسی کارشناسی است.

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی


نظر شما :