رییس جهادانشگاهی اردبیل:

فعالیت‌های جهاددانشگاهی در راستای تحقق اهداف انقلاب اسلامی است/ پیش بینی ۲۳ عنوان برنامه ویژه دهه فجر در واحد اردبیل

۱۰ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۳:۱۹ کد : ۵۳۲۳۶ فرهنگی
رییس جهاددانشگاهی اردبیل گفت: جهاددانشگاهی با گسترش تحقیقات، شکوفایی استعدادها و استفاده از ظرفیت‌های موجود در سطح جامعه برای نیل به خوداتکایی و پیشرفت، تحقق اهداف انقلاب اسلامی را دنبال می‌کند.
فعالیت‌های جهاددانشگاهی در راستای تحقق اهداف انقلاب اسلامی است/ پیش بینی ۲۳ عنوان برنامه ویژه دهه فجر در واحد اردبیل

به گزارش روابط عمومی جهادانشگاهی اردبیل؛ مهران اوچی اردبیلی با بیان این مطلب افزود: این ایام به عنوان دهه پاسداشت و یادبود خاطرات انقلاب اسلامی و حیات ملت ایران، یکی از حساس‌ترین مقاطع نظام و انقلاب است.

وی با اشاره به وقوع انقلاب اسلامی به عنوان یکی از بزرگترین انقلاب‌های دنیا در نیمه دوم قرن بیستم اظهار کرد: انقلاب ما با رهبری بی‌بدیل امام(ره) و خواست و حمایت مردم در فضای مادی و دو قطبی آن روز با تکیه بر ارزش‌های معنوی و دینی به پیروزی رسید.

رییس جهاددانشگاهی اردبیل دهه فجر را فرصت مناسبی برای ارائه دستاوردهای چهل و چهارمین سالگرد نظام جمهوری اسلامی برای نسل حاضر عنوان و خاطرنشان کرد: ارائه خدمات و دستاوردهای انقلاب اسلامی، شور، نشاط، اعتماد و امید را در جامعه افزایش خواهد داد.

اوچی اردبیلی با بیان اینکه کشور ایران با ماهیت دینی، استکبارستیزی و مردمی بودن، در مقابل انواع توطئه‌های فرهنگی، نظامی و سیاسی استوار است، ادامه داد: در دهه مبارک فجر باید اتحاد و همدلی خود را به نمایش بگذاریم چرا که دشمنان برای از بین بردن وحدت ملت تلاش می‌کنند.

وی دهه فجر را محصول اعتقادات ملت نسبت به ارزش‌های اسلام و انقلاب دانست و تصریح کرد: پاسداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی محوری‌ترین هدف گرامی‌داشت ایام‌الله دهه فجر است.

اوچی اردبیلی از برگزاری 26 ویژه برنامه به مناسبت بزرگداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در جهاددانشگاهی استان خبر داد و تصریح کرد: جهاددانشگاهی به عنوان مولود انقلاب، در ایام الله دهه فجر، خدمات آموزشی، فرهنگی و درمانی خود را با تخفیف ویژه به مردم ارائه خواهد کرد و در اجرای برنامه‌های گرامیداشت این مناسبت از تمام ظرفیت‌های خود و دانشجویان استفاده خواهد کرد.

وی با بیان این که انتقال مفاهیم و دستاوردهای انقلاب به نسل آینده می‌تواند نقش مهمی در افزایش بصیرت و آگاهی جوانان ایفا کند خاطرنشان کرد: تجدید بیعت با شهدا، مسابقات فرهنگی، دیدار با خانواده شهید، نشست های دانشجویی، جشن انقلاب، بزرگداشت ولادت با سعادت حضرت علی (ع) برگزاری مراسم زیارت عاشورا، پخش سرودهای انقلابی و مسابقه دارت ویژه دانشجویان و اعضا را از مهمترین برنامه‌هایی است که در دهه مبارک فجر اجرا خواهد شد.

 

 

کلید واژه ها: دهه فجر 1401


نظر شما :