نمایش شش نوع پهباد یک واحد فناور در نمایشگاه "فرودگاه، پرواز و تجهیزات وابسته"

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۰:۲۳ کد : ۵۲۲۶ تجاری سازی و اقتصاد دانش بنیان
یک تیم و واحد فناور پارک علم و فناوری البرز در "چهارمین نمایشگاه بین المللی فرودگاه، پرواز و تجهیزات وابسته" شش نوع پهباد به نمایش گذاشت.
نمایش شش نوع پهباد یک واحد فناور در نمایشگاه "فرودگاه، پرواز و تجهیزات وابسته"

 

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز، در این نمایشگاه که از 13 تا 16 بهمن و همزمان با چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران  برگزار می شود پهباد ها و هواپیماهای مورد استفاده برای رصد امور شهری، کشاورزی،  منابع طبیعی و جنگلبانی، رصد سیل و حوادث طبیعی، رصد حیات وحش و سایر زمینه های کاربردی به نمایش درآمد.

مهندس صادق خوشنواز مدیرعامل شرکت فن آوری های پیشرفته گفت: از سال 1394 در پارک علم و فناوری البرز مستقر شده ایم و توانستیم با تیم توانمندی که داریم مدل های جدید و پیشرفته پهباد که در زمینه های مختلف کاربرد دارد را طراحی کنیم و بسازیم.

وی از اشتغال 6 نفر کارشناس در اجرای این پروژه ها خبر داد و گفت: این پرنده های پیشرفته که با توان بومی و داخلی تولید می شود می تواند هم در منابع طبیعی و جنگلها و هم در محیط شهری توسط ارگان ها و دستگاه های مختلف مورد استفاده قرار بگیرد و انتظار داریم شهرداری ها، صنایع مختلف من جمله صنایع نظامی، جهاد کشاورزی سراسر کشور و همه دستگاه ها و سازمان های مرتبط با مدیریت بحران و ... از این پهبادها و هواپیماهای پیشرفته برای کنترل امور خود استفاده کنند و مشتری ما باشند.

مدیرعامل شرکت فن آوریهای پیشرفته نوین  بر حمایت از شرکت ها و واحدهای فناور و دانش بنیان تاکید کرد و گفت: انتظار ما این است که دستگاه های مختلف نیازهای خود را از طریق تولیدات داخلی و دانش بنیان تامین نمایند و ما این آمادگی را داریم به این دستگاه ها براساس نیاز آن ها خدمات تعریف و ارائه نماییم.

"چهارمین نمایشگاه فرودگاه، پرواز و تجهیزات وابسته" تا  روز سه شنبه 16 بهمن در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران  دایر است.


نظر شما :