امضای تفاهم نامه همکاری جهاددانشگاهی آذربایجان غربی و دانشگاه فرهنگیان استان

۱۰ دی ۱۴۰۱ | ۱۵:۱۷ کد : ۵۲۱۷۴ عمومی
تفاهم نامه همکاری بین جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی و دانشگاه فرهنگیان استان با حضور دکتر حسین زاده، رییس جهاددانشگاهی استان و دکتر سلیمانی اصل، سرپرست مدیریت امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان آذربایجان غربی امضا شد.
امضای تفاهم نامه همکاری جهاددانشگاهی آذربایجان غربی و دانشگاه فرهنگیان استان

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی آذربایجان غربی، دکتر رضا حسین زاده، رییس جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی در جریان امضای این تفاهمنامه که با حضور معاونان هر دو طرف برگزار شد اظهار کرد:جهاددانشگاهی و دانشگاه فرهنگیان با هم افزایی علمی می توانند گامهای ارزشمندی در توسعه پژوهشی و فناورانه استان داشته باشند.

وی ادامه داد:امضای این تفاهم نامه زمینه های همکاری های مشترک تخصصی در حوزه های آموزشی، پژوهشی و فناورانه و فرهنگی را افزایش داده و امیدواریم معاونتهای هر دو مجموعه با تشریک مساعی در انجام طرح های مشترک  با بهره گیری از پژوهشگران متعهد جهادی موفق باشند.

همچنین دکتر سلیمانی اصل، سرپرست مدیریت امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان  استان آذربایجان غربی نیزدر این جلسه با ابراز خرسندی از انعقاد تفاهم نامه  مشترک با جهاد دانشگاهی افزود: جهاددانشگاهی تجربیات موفقی در حوزه های مختلف پژوهشی، آموزشی و فرهنگی دارد که امضای این تفاهمنامه زمینه ساز انتقال تجربیات طرفین را هر چه بیشتر فراهم می سازد.

 براساس این تفاهم نامه، طرفین در جهت تحقق همکاری در زمینه‌های گوناگون علمی تحقیقاتی و توسعه فعالیت‌های فرهنگی پژوهشی آموزشی و استفاده بهینه از فرصت ها و توانمندی های بالقوه در حوزه تحقیق و توسعه در شناسایی فناوری‌های نوین پژوهشی و برنامه ریزی های فرهنگی و آموزشی- توسعه فعالیت های مشاوره ای و درمانی در سطح استان همکاری خواهند کرد.

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی آذربایجان غربی


نظر شما :