کتاب «شهر و فراشهر» به چاپ دوم رسید

۰۴ آبان ۱۴۰۱ | ۱۰:۴۶ کد : ۴۹۷۸۴ فرهنگی
«شهر و فراشهر» عنوان اثری است به قلم علی اکبر سالاری پور، حمیدرضا یوسفی، امیرحسین نوربخش و فرنگیس علیزاده که در مهرماه ۱۴۰۱ به چاپ دوم رسید.
کتاب «شهر و فراشهر» به چاپ دوم رسید

 به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی کردستان، «شهر و فراشهر» عنوان اثری است که به قلم علی اکبر سالاری پور، حمیدرضا یوسفی، امیرحسین نوربخش و فرنگیس علیزاده در مهرماه 1401 به چاپ دوم رسید.

جامعه ایرانی در مسیر توسعه و آبادانی، فراز و نشیب‌های فراوانی را تجربه نموده است. آموزه‌ها و آموخته‌های ارزشمندی در این مسیر داشته و امروز همچنان در تلاش برای برون رفت از چالش‌ها و مسائلی است که در دهه‌‌های اخیر با آن‌ها درگیر بوده است. یکی از این چالش‌های مهم، مربوط به حوزه شهر، شهرنشینی و شهرسازی است. با درک این مسئله مهم، گروه شهرسازی دانشگاه گیلان از بستر فضای مجازی ایجاد شده در شرایط پاندمیک، زمینه بهره‌گیری از تجربیات، دیدگاه‌ها و اندیشه‌های صاحب‌ نظران علم شهرسازی را فراهم نمود و متناسب با موضوعات و مسائل کشور، از اساتید محترم برای سخنرانی در جمع دانشجویان شهرسازی دعوت به عمل آورد. شهر و فراشهر، مجموعه‌ای از وبینارهای برگزار شده توسط انجمن علمی شهرسازی دانشگاه گیلان در ارتباط با موضوعات متنوع حوزه شهرسازی است. در این اثر سعی شده که زمینه لازم برای تأمل در خصوص چالش‌ها و مباحث مطرح در حوزه شهرسازی کشور فراهم گردد. امید است تبادل اندیشه در حوزه شهرسازی همچنان به یک ایده مشارکتی و هدفمند در دانشگاه‌های کشور تبدیل شود. این مهم با اندکی تقویت سطح تعاملات بین دانشگاهی قابل تحقق است و امید می‌رود انجمن‌های علمی با همراهی مجموعه اساتید دانشگاهی شهرسازی برای هموار شدن این مسیر و آینده‌ای روشن تلاش کنند.

کتاب « شهر و فراشهر » در 358 صفحه در قطع رقعی و با قیمت 80 هزار تومان در اسفند ماه 1400 توسط سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی استان کردستان منتشر شده است و هم اکنون به چاپ دوم رسیده است. علاقه‌مندان برای تهیه این اثر می‌توانند با سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی استان کردستان با شماره تماس 33287517-087 تماس حاصل فرمایند.

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی کردستان


نظر شما :