به همت شعبه انتشارات جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان:
کتاب «نگرشی تحلیلی بر مدیریت فروش و مشتری مداری» وارد بازار نشر شد
به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان کتاب «نگرشی تحلیلی بر مدیریت فروش و مشتری مداری» تألیف دکتر سیدفتحالله امیری عقدایی و دکتر مجید فروزان، با شمارگان 250 نسخه، دارای 201 صفحه و 9 فصل، در قطع وزیری چاپ و راهی بازار کتاب شد.
این کتاب به معرفی، تحلیل و ارائهی تصویری اجمالی و کامل از رفتار و عملکرد مشتریان و فروشندگان در جهان پرداخته است.
چاپ دوم این کتاب در تابستان 1401 با قیمت هشتصد و پنجاه هزار ریال عرضه شد و علاقمندان میتوانند به منظور کسب اطلاعات بیشتر، سفارش و تهیه کتاب با شماره 03133912711 کتاب فروشی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان تماس یا از طریق فروشگاه اینترنتی جهاد دانشگاهی به آدرس www.16Book.ir اقدام به خرید نمایند.
نظر شما :