قدردانی فرماندار شهرستان یزد از تلاش‌های سازمان جهاددانشگاهی

۱۵ تیر ۱۴۰۱ | ۰۸:۵۲ کد : ۴۵۶۱۲ فرهنگی
فرماندار شهرستان یزد، در جریان بازدید از دفتر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) در یزد، ضمن تشکر از زحمات جهاددانشگاهی، از ایسنا به عنوان یک خبرگزاری حرفه‌ای و معتبر یاد کرد.
قدردانی فرماندار شهرستان یزد از تلاش‌های سازمان جهاددانشگاهی

 به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد، سید محمدرضا مدرسی فرماندار شهرستان یزد ضمن تاکید بر نقش رسانه‌ها به عنوان حلقه اتصال بین مردم و مسئولان، از اهتمام ویژه فرمانداری به مساله گردشگری خبر داد و گفت: متاسفانه در شیوه ترویج میراث فرهنگی یزد به صورت ضدفرهنگی اقدام می‌کنیم که در این رابطه نیاز به بازتعریف داریم.

سید محمدرضا مدرسی در جریان بازدید از دفتر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) در یزد، از ایسنا به عنوان یک خبرگزاری حرفه‌ای و معتبر یاد کرد که با توجه به خط مشی اخلاق مدارانه خود همواره محل رجوع مخاطبان ریادی به ویژه در بین نخبگان جامعه است.

وی به نقش موثر ایسنا به عنوان حلقه واسط بین مردم و دولتمردان اشاره و تصریح کرد: رسانه‌ها باید ضمن انعکاس مطالبات جامعه به مسئولان که می‌تواند ملاک عمل و نقش تاثیرگذاری در تصمیم‌گیری‌های مدیریتی جامعه داشته باشد، عملکرد مدیران و تلاشهای دستگاه‌ها را در جامعه انعکاس دهند.

فرماندار در بخش دیگری از سخنانش ضمن قدردانی از تلاش های جهاددانشگاهی و دغدغه‌مندی این نهاد به فعالیت در عرصه‌های مختلف از جمله رسانه، گفت: خوشبختانه جایگاه مناسبی در این بخش ایجاد شده و ضمن ارزش قائل شدن برای آن، این نهاد برای بسط و گشترش آن تلاش دارد.

مدرسی در پایان گفت: جهاددانشگاهی در هر حوزه که ورود کرده از جمله در بخش علمی و پژوهشی تنها نگاه صرف به ان ندشته بلکه همواره در تلاش برای رفه نیازهای جامعه در همان بخش نیز بوده و در حین انجام رسالت ذاتی خود، به بازخورد بیرونی آن در جامعه توجه داشته است.

کلید واژه ها: سازمان جهاددانشگاهی یزد


نظر شما :