انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین پارک علم و فناوری البرز و شرکت شهرک‌های صنعتی استان

۲۵ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۶:۳۷ کد : ۴۵۰۱۲ تجاری سازی و اقتصاد دانش بنیان
طی مراسمی مهندس مهدی عباسی رییس پارک علم و فناوری البرز و حمیدرضا عقاب نشین مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین پارک علم و فناوری البرز و شرکت شهرک‌های صنعتی استان

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز جهاددانشگاهی، طی مراسمی مهندس مهدی عباسی پارک علم و فناوری البرز و حمیدرضا عقاب نشین مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

موضوع این تفاهم نامه همکاری های مشترک صنعتی و علمی و پژوهشی و استفاده بهینه از منابع و ظرفیت ها و امکانات و توانایی های موجود با هدف تقویت و توسعه صنایع کوچک و متوسط در چارچوب قوانین و مقررات بین پارک علم و فناوری و شرکت شهرک‌های صنعتی البرز است.

همچنین طرفین، براساس زمینه های همکاری، (تعهدات مشترک) را تعریف و انجام اولویت های پژوهشی مشترک را مد نظر قرار می دهند.

ایجاد زمینه همکاری در خصوص استفاده از ظرفیت ها و امکانات موجود در پارک و شرکت از اولویت های این تفاهم نامه همکاری است.

گفتنی است، در حاشیه نشست رئیس و مدیران پارک علم و فناوری البرز با مسئولین شرکت شهرک های صنعتی که با حضور دکتر عسگری نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی به منظور بررسی مسائل و مشکلات شهرستان اشتهارد برگزار شد،  از ۲ واحد صنعتی و دانش بنیان کنسرسیوم دیالیز ایران و ماداکتو تولید کننده گیت های ورود و خروج سالنی ‌وخودرویی در شهرک صنعتی اشتهارد بازدید کردند.

 با توجه به اینکه استان البرز یک استان صنعتی با بیش از ۳۵۰۰ واحد صنعتی و تولیدی است، پارک علم و فناوری البرز و شرکت شهرک های صنعتی می توانند بسترها و ظرفیت های همکاری بسیاری داشته باشند.

کلید واژه ها: پارک علم فناوری البرز تفاهم نامه همکاری


نظر شما :