در موسسه آموزش عالی علمی ـ کاربردی جهاددانشگاهی
طرح پژوهشی بررسی و پایش اهداف، محتوای آموزشی و کیفیت برنامه درسی اجرا میشود
به گزارش روابط عمومی موسسه آموزش عالی علمی ـ کاربردی جهاددانشگاهی، محمدرضا لوریزاده معاون پژوهش و فناوری موسسه آموزش عالی علمی ـ کاربردی جهاد دانشگاهی، با بیان اینکه ایرادات و اشکالات متعددی درخصوص اهداف و محتوای آموزشی توسط مدیران گروه های آموزشی، مدرسان برنامه ریزی درسی و بعضا دانشجویان به ویژه بعد از شیوع بیماری پاندمیک کرونا دریافت شده است، افزود: این معاونت با توجه به حوزه فعالیت خود، طرح بازنگری و اثربخشی اهداف و محتوای آموزشی را از منظر مخاطبانِ رشتهها و دورههای مهارتی در مقاطع کاردانی، کارشناسی و مهندسی مراکز علمی ـ کاربردی در دستور کار خود قرار داد.
لوریزاده افزود: این طرح بعد از تدوین پرسشنامه در حال هماهنگیهای لازم جهت اجرا و جمع آوری اطلاعات میدانی به صورت مجازی میباشد.
معاون پژوهشی موسسه آموزش عالی علمی ـ کاربردی جهاددانشگاهی گفت: در سال گذشته، دو طرحِ «بررسی نگرش باورها و ارزیابی کیفیت آموزش های مهارتی و مجازی از منظر مدرسین دانشگاه جامع علمی کاربردی جهاددانشگاهی» و «ارزیابی و پایش وضعیت اشتغال دانشآموختگان سالهای 1392 تا 1395 مراکز علمی ـ کاربردی جهاد دانشگاهی در سراسر کشور» اجرا و نتایج آن منتشر شد.
نظر شما :