انتشارات سازمان جهاددانشگاهی تهران منتشر کرد:
کتاب "مقدمهای بر هوشمندی کسب و کار اجتماعی"
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی تهران، کتاب «مقدمه ای بر هوشمندی کسب و کار اجتماعی» جزو معدود منابع فارسی موجود در معرفی این مفهوم به جامعه علمی و دانشگاهی ایران میباشد.
هوشمندیکسب وکاراجتماعی مفهوم جدیدی است که با در نظر گرفتن مزایای سیستم های هوشمندی کسب وکار و استفاده از محتوای تولید شده توسط کاربران در رسانه های اجتماعی وفضای وب، منجر به تصمیم گیری بهتر، بهبودعملکرد و ایجاد مزیت رقابتی پایدار توسط سازمان ها می شود.
در فصل اول کتاب، به معرفی هوشمندیکسب و کار به عنوان پایه اصلی سیستم های هوشمندیکسب و کار پرداخته شده است، فصل دوم کتاب رسانه اجتماعی که پیش نیاز ضروری هوشمندیکسب و کار اجتماعی است را مورد کند وکاو قرار می دهد، در فصل سوم کتاب مفهوم هوشمندی کسب و کار اجتماعی بطور کامل برای خواننده تشریح شده است، و در فصل آخر کتاب بهترین ابزارهای موجود پایش رسانه اجتماعی را به منظور جمع آوری داده های موردنیاز در هوشمندی کسب و کاراجتماعی معرفی و مورد مقایسه قرار داده است.
گفتنی است؛ کتاب مذکور شامل 238 صفحه در قطع وزیری با قیمت 000/19 تومان وارد بازار نشرشده است.
نظر شما :