انتشارات سازمان جهاددانشگاهی تهران منتشر کرد:

کتاب "مقدمه‌ای بر هوشمندی کسب و کار اجتماعی"

۰۵ دی ۱۳۹۷ | ۰۹:۲۹ کد : ۴۲۵۴ فرهنگی
کتاب «مقدمه‌ای بر هوشمندی کسب و کار اجتماعی» تألیف سیدمحمدباقر جعفری عضو هیئت علمی دانشگاه تهران و فاطمه عسگرنجفی کارشناس ارشد مدیریت فناوری اطلاعات دانشگاه تهران، توسط انتشارات سازمان جهاددانشگاهی تهران منتشرشد.
کتاب "مقدمه‌ای بر هوشمندی کسب و کار اجتماعی"

 

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی تهران، کتاب «مقدمه ای بر هوشمندی کسب و کار اجتماعی» جزو معدود منابع فارسی موجود در معرفی این مفهوم به جامعه علمی و دانشگاهی ایران می‌باشد.

هوشمندی­کسب وکار­اجتماعی مفهوم جدیدی است که با در نظر گرفتن مزایای سیستم های هوشمندی کسب وکار و استفاده از محتوای تولید شده توسط کاربران در رسانه های اجتماعی وفضای وب، منجر به تصمیم گیری بهتر، بهبودعملکرد و ایجاد مزیت رقابتی پایدار توسط سازمان­ ها می شود.

در فصل اول کتاب، به معرفی هوشمندی­کسب و کار به عنوان پایه اصلی سیستم های هوشمندی­کسب­ و کار پرداخته شده است، فصل دوم کتاب رسانه اجتماعی که پیش نیاز ضروری هوشمندی­کسب و کار ­اجتماعی است را مورد کند وکاو قرار می ­دهد، در فصل سوم کتاب مفهوم هوشمندی ­کسب و کار ­اجتماعی بطور کامل برای خواننده تشریح شده است، و در فصل آخر کتاب بهترین ابزارهای موجود پایش رسانه اجتماعی را به منظور جمع آوری داده های موردنیاز در هوشمندی ­کسب و کار­اجتماعی معرفی و مورد مقایسه قرار داده است.

گفتنی است؛ کتاب مذکور شامل 238 صفحه در قطع وزیری با قیمت 000/19 تومان وارد بازار نشرشده است.


 


نظر شما :